25 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1398/10/11 - 15:58
  • تعداد بازدید خبر : 1715
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

رویکرد و فرهنگ بسیجی باعث ایجاد همدلی و تحول سازمان می شود

متن صوتی

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب مهمترین رویکرد و فرهنگ بسیجی را ارتقا روحیه همدلی همکاران در سازمان و تکامل و پویایی آن برشمرد.

رویکرد و فرهنگ بسیجی باعث  ایجاد همدلی و تحول سازمان می شود

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب مهمترین رویکرد و فرهنگ بسیجی را ارتقا روحیه همدلی همکاران در سازمان و تکامل و پویایی آن برشمرد.


مهندس سعید ناصری پور مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در نشست فرماندهان پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، پایگاه رهروان ولایت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و معاونت های آنها در ساختمان ستاد شرکت در کرمانشاه ، با اشاره به رویکرد جذب حداکثری در بسیج اظهار داشت : با همکاری و حضور نیروهای بسیجی و همراهی مدیران، روسا و همکاران در همه سطوح ، شاهد تحول عظیمی در حوزه های فنی، عملیاتی و خدماتی باشیم .


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، در این نشست مهندس ابوالحسنی فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در این شرکت از همکاری بیشتر فرماندهان بسیج و معاونت های آن در ستاد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه با امور فنی و عملیاتی شرکت ها خبر داد و افزود : با تداوم همکاری فرماندهان بسیج و معاونت های آن در ستاد و شرکت های تابعه با امور فنی و عملیاتی و با ارائه برنامه های منسجم تر در این زمینه ، شاهد رونق تولید باشیم.


این گزارش می افزاید ، مهندس شیرزادیان فرمانده بسیج پایگاه رهروان ولایت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با ارائه عملکرد این پایگاه درشش ماه نخست امسال با بیان افزایش تعداد نیروهای بسیجی در ستاد و مناطق عملیاتی ، تصریح کرد : با رویکرد مثبت فرماندهان بسیج در سطح ستاد و مناطق عملیاتی و با نگاه جذب حداکثری شاهد افزایش چشمگیر اعضا در ستاد و مناطق عملیاتی هستیم. همچنین برگزاری منظم کلاس های طرح صالحین ، مشارکت در فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه و حضور در بحران های طبیعی در کنار مردم منطقه و کسب عناوین و رتبه های مختلف در جشنواره کشوري مالک اشتر و انتخاب کارمند و کارگر نمونه استان توسط بسیجیان پایگاه رهروان ولایت از دستاوردهای این پایگاه به شمار می آید.

  • گروه خبری : خبر,فرهنگي
  • کد خبر : 13534
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب