11 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/02/21 - 15:29
  • تعداد بازدید خبر : 2805
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

زاگرس جنوبی به رزمایش کمک‌های مؤمنانه پیوست

متن صوتی

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام با توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا به رزمایش کمک های مؤمنانه پیوست.

زاگرس جنوبی به رزمایش کمک‌های مؤمنانه پیوست

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام با توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان آسیب دیده از بیماری کرونا به رزمایش کمک های مؤمنانه پیوست.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این شرکت،گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) این بسته های معیشتی طی سه مرحله در ستاد شیراز، منطقه عملیاتی پارسیان و منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‌آباد تهیه و میان نیازمندان این مناطق توزیع شد.


سید محمود میرباقری، گفت: کمک های ستاد زاگرس جنوبی شامل تهیه یکصد بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲ میلیون ریال است که دیروز ( شنبه بیستم اردیبهشت ماه) همزان با روز اکرام و با همکاری بسیج صنعت نفت فارس و همزمان با سایر ارگان‌های استان فارس، میان نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شد.


وی، ادامه داد: کارکنان منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‌آباد نیز با اهداء ۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰میلیون ریال در این امر خداپسندانه شرکت کردند.


میرباقری، افزود: بخشی از کمک های این منطقه توسط بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) این شهرستان قرار گرفت و مابقی نیز توسط بسیجیان این منطقه میان نیازمندان توزیع شد.


وی، یادآور شد: هفته گذشته نیز کارکنان منطقه عملیاتی پارسیان، با لبیک به دستورات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با توزیع ۶۵ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند شهرستان لامرد به رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه پیوست.


میرباقری، اضافه کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج، مرغ، ماکارونی، سویا ،حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی، شکر و... بوده است.


فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با تأکید بر اهمیت مسئولیت های اجتماعی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، گفت: کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی طی سال‌های اخیر در کمک به هم‌وطنان آسیب دیده از حوادث مختلف طبیعی در سطح کشور پیشتاز بوده‌اند.


شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با مرکزیت شیراز، بزرگترین شرکت بهره‌بردار نفت و گاز تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که پنج منطقه عملیاتی را در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان راهبری می کند.


 

  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تولیدی,مسئولیت های اجتماعی
  • کد خبر : 13779
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب