11 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/05/25 - 14:22
  • تعداد بازدید خبر : 1895
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

كمال بشريت مرهون توجه به نهاد خانواده است

متن صوتی

مشاور مديرعامل شرکت نفت مناطق مركزي ايران از آگاهي بخشي به عنوان عامل مهم رشد و بالندگی خانواده ها یادکرد و كمال بشريت را مرهون توجه به خانواده و رفع مشكلات آن دانست.

كمال بشريت مرهون توجه به نهاد خانواده است

مشاور مديرعامل شرکت نفت مناطق مركزي ايران از آگاهي بخشي به عنوان عامل مهم رشد و بالندگي خانواده ها یادکرد و كمال بشريت را مرهون توجه به خانواده و رفع مشكلات آن دانست.


به گزارش روابط عمومي؛ مشاور مديرعامل در امور زنان و خانواده شركت نفت مناطق مركزي ايران با تبريك فرارسيدن 25 ذی الحجه و روز خانواده بر لزوم اهميت خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعي و نقش سازنده آن در رشد و كمال بشريت تأکید كرد.


خانم حميدي افزود: امور زنان و خانواده با سرلوحه قرار دادن معيار مهم كشف و تقويت توانمندی و استعدادهاي بانوان در سازمان و همچنین آگاهي بخشي به خانواده ها، نقش مهم و تأثیرگذاري را بر عهده دارد.


وي؛ استخراج الگوي اجتماعي براي مديريت خانواده را معطوف به مشاركت زنان و مردان با بهره‌گیری از هويت ايراني و اسلامي دانسته و بر ارتقاي جايگاه خانواده به عنوان يك گروه مرجع با استفاده از ظرفیتهای علمي براي بالا بردن سطح آگاهي بانوان شاغل تأکید كرد و كمك به توسعه فردي و اجتماعي اين قشر و ايجاد توازن بين كار و امور خانواده را يكي از اهداف راهبردي اين امور در حوزه خانواده برشمرد.


حميدي با تشكر از رامين حاتمي مديرعامل شرکت نفت مناطق مركزي ایران؛ اهتمام ويژه ايشان در توجه به مسائل خانواده و كاركنان اين شركت را مهم خواند و خاطرنشان كرد: طي جلسات دوره ای، مسائل و مشكلات كاركنان به ویژه در بخشهای عملياتي و خانواده های آنان، مطرح و راهكارهاي لازم مدنظر قرار میگیرد.


مشاور مديرعامل در پايان افزود: امور زنان و خانواده صنعت عظيم نفت، همواره در راستاي نيل به اهداف خود به‌منظور تكريم نهاد خانواده و ارتقاي جايگاه اين جامعه والاي اجتماعي، گام برمی‌دارد.


 

  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 13905
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب