25 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1398/10/16 - 17:33
  • تعداد بازدید خبر : 2632
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

ملت ایران اسلامی به احترام سید مقاومت قیام کرد

متن صوتی

کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران صبح امروز دوشنبه ۱۶ دي ماه ۱۳۹۸ همگام با مردم ولايتمدار و قدرشناس تهران در مراسم استقبال و تشييع باشکوه سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سليماني و همراهان باوفایشان حضور پیدا کردند.

مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر سردار بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدان مقاومت

 


کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران صبح امروز دوشنبه ۱۶ دي ماه ۱۳۹۸ همگام با مردم ولايتمدار و قدرشناس تهران در مراسم استقبال و تشييع باشکوه سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سليماني و همراهان باوفایشان حضور پیدا کردند.


به گزارش روابط عمومي شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، کارکنان این شرکت در کنار دیگر همکاران و خانواده بزرگ صنعت نفت در اجتماع میلیونی مردم تهران حاضر شدند و پس از اقامه نماز بر پيکر مطهر سردار رشید سپهبد حاج قاسم سليماني، ابومهدی المهندس و دیگر شهدا به امامت مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، با سردادن شعارهای "لبیک یا حسین" و شعارهای وحدت آفرین، بدن‌های پاک و مطهر سیدالشهدای مقاومت و همراهان باوفای ایشان را با ابراز احساسات تمام تا میدان آزادی همراهی کردند.


در این مراسم وداع تاریخی و باشکوه، کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در کنار صفوف به هم فشرده موج خروشان ملت نجیب و شریف ایران اسلامی با سردادن شعارهای کوبنده، خشم و انزجار خود را نسبت اشرار عالم، آتش افروزان مستکبر و ایادی آنان در منطقه اعلام داشته و بر ادامه راه شهدای مظلوم مقاومت تاکید کردند.


مهندس رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ضمن حضور در این مراسم گفت: شور و حرارت وصف ناشدنی مردم شهید پرور ایران اسلامی در مراسم پاسداشت مجاهدت‌های شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و یاران همراه ایشان، ریشه در امتداد نهضت سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارد.


وی همچنین افزود؛ تلاش‌های استکبار جهانی در بیش از چهل سال گذشته برای به زانو درآوردن مردم سربلند ایران اسلامی بی‌ثمر بوده و اقدام تروریستی بی‌شرمانه اخیر در به شهادت رساندن این مرد بزرگ نشان از ضعف و استیصال و درماندگی نظام سلطه دارد.


ایشان اضافه کرد؛ می بایست با پیروی از راه و سیره شهید والامقام و با حفظ وحدت، هوشیاری و انسجام امت اسلامی نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده‌مان را نقش بر آب کنیم.


در این مراسم پيکر مطهر سردار شهيد حاج قاسم سليماني با اجتماع عظیم و میلیونی مردم در تهران از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع شد و جهت تجدید میثاق مردم همیشه در صحنه قم، آماده انتقال به این شهر مقدس می شود.


 



























  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 13543
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب