11 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1399/04/01 - 11:15
  • تعداد بازدید خبر : 1344
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

همکار شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب از طرف سازمان انتقال خون استان کرمانشاه تقدیر شد

متن صوتی

مدیرکل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه از خانم مریم کشوری همکار شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به دلیل اهدای مستمر خون تقدیر کرد.

همکار شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب از طرف سازمان انتقال خون استان کرمانشاه تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به نقل از شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب مدیرکل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه از خانم مریم کشوری همکار شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به دلیل اهدای مستمر خون تقدیر کرد.


پژمان صالحی فر مدیرکل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه با همراهی رئیس روابط عمومی این سازمان با حضور در دفتر رئیس روابط عمومی نفت و گاز غرب با تقدیر از همکار شاغل در این شرکت بهره بردار گفت: سازمان انتقال خون در طول سال از کسانی که به صورت مستمر در این سازمان اهدای خون می کنند تقدیر می کند.


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه در این دیدار با اشاره به ترس اهدا کنندگان از حضور در مراکز اهدای خون  به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام مردم و کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا متقاضیان می توانند با کمک درگاه اینترنتی سازمان انتقال خون برای گرفتن نوبت اقدام و در ساعت های معین شده به مراکز مراجعه کنند.


وی همچنین اظهار داشت تمام وسایل و تجهیزات اهدای خون، محیط و شرایط خون‌گیری سازمان انتقال خون کاملا استرلیزه، بهداشتی و یکبار مصرف است و هیچ جای نگران ناشی از بیماری های ویروسی نیست.


صالحی فر در پایان با تاکید بر اینکه مراکز انتقال خون هر دو ساعت یک‌بار ضدعفونی می‌شوند، وسایل خونگیری یک‌بار مصرف هستند و پزشکان از اهداکنندگان تست تب می‌گیرند، گفت: براساس آخرین مقالات پزشکی سازمان بهداشتی جهانی، نه تنها کرونا ویروس بلکه اکثر ویروس‌های آلوده با منشاء تنفسی شواهدی مبنی بر اینکه از خون به کسی منتقل شود، وجود ندارد.


 


 

  • گروه خبری : فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 13832
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب