29 فروردین 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/09/02 - 19:21
  • تعداد بازدید خبر : 1425
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

کتابخوان های نفت و گاز زاگرس جنوبی تجلیل شدند

متن صوتی

طی مراسمی با حضور دکتر سید ابوالحسن محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و جمعی از مدیران، رؤسا و کارکنان این شرکت از برترین های کتابخوانی شرکت تجلیل به عمل آمد.

 
طی مراسمی با حضور دکتر سید ابوالحسن محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و  جمعی از مدیران، رؤسا و کارکنان این شرکت از برترین های کتابخوانی  شرکت تجلیل به عمل آمد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، دکتر محمدی  در این مراسم، ضمن تبریک آغاز هفته بسیج از تلاش های کارکنان این شرکت در زنجیره تولید و فراهم آوردن شرایط تولید پایدار زمستانی تشکر کرد و در ادامه کتابخوانی را یکی از دلایل مهم موفقیت و رشد فردی و سازمانی افراد دانست. 
وی با اشاره به تفاوت های میان کتاب و سایر رسانه‌ها، افزود: رسانه وسیله اطلاع رسانی و کتاب آگاهی بخشی را بر عهده دارند و بدون شک یکی از هنرهای ایجاد انگیزه، کتابخوانی است.
محمدی افزود: کتاب برای افراد آگاهی، بینش، بصیرت و دانش را به طور همزمان به ارمغان می آورد و ضروری است جهت رشد و توسعه جامعه، کتابخوانی هدفمند را ترویج دهیم.
وی خواستار استفاده از فضای مجازی برای توزیع  کتاب‌های الکترونیکی  در سطح شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی شد.
 
براساس این گزارش، سرپرست اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این جلسه با اشاره به برنامه های این شرکت برای ترویج کتابخوانی، گفت: در طول هفته کتاب و کتابخوانی(21 لغایت 27 آبان) برنامه های متعددی برای ترویج کتابخوانی و تجلیل از برترین های این حوزه برگزار شد تا نقطه شروعی برای اجرای برنامه های یک سال آینده زاگرس جنوبی در این حوزه باشد. 
 
دکتر هادی سلامی، برگزاری مسابقه اطلاعات عمومی ویژه بانوان، برگزاری جشنواره ادبی و هنری، برگزاری نمایشگاه کتاب با معرفی 10 کتاب برتر و پرمخاطب سال، برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب کیمیاگر اثر پائلوکوئیلو از جمله فعالیت‌های این شرکت در هفته کتاب و کتابخوانی است.
 
در این مراسم از زهرا آزادان، محمدرضا بدیعی و محمد کهن به عنوان کتابخوان برتر، مهدی تقی زاده به عنوان سفیر آموزشی برتر، زینب زارع برگزیده مسابقه اطلاع‌رسانی بانوان، فاطمه نمازی مسابقه کتابخوانی و سمیه اسکندری، فاطمه هادی‌خواه، نگین دیداری و علی مصلح برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری، تقدیر به عمل آمد.
 
  • گروه خبری : خبر,فرهنگي,تولیدی
  • کد خبر : 15415
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب