10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/17 - 15:47
  • تعداد بازدید خبر : 945
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
نمره قبولی نفت مرکزی در برگزاری نخستین رویداد ورزشی؛

برگزاری مسابقات ورزشی ماحصل تلاش و جسارت همکاران بود

مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با بیان برگزاری شایسته اولین رویداد میزبانی این شرکت در مسابقات سراسری فرزندان پسر زیر ۲۵ سال شرکت ملی نفت ایران ، آنرا نشانه همدلی و جسارت عملی همکاران برشمرد.

مدیر منابع انسانی  شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با بیان برگزاری  شایسته اولین رویداد میزبانی  این شرکت در مسابقات سراسری فرزندان پسر زیر ۲۵ سال شرکت ملی نفت ایران ، آنرا نشانه همدلی  و جسارت عملی همکاران برشمرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران  ،مهندس علی سلمانی پور مدیر منابع انسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در آیین اختتامیه مسابقات  ورزشی  سراسری فرزندان پسر ۲۵ سال و پایین تر  شرکت ملی نفت ایران ، با  تقدیر از همکاران و عوامل اجرایی برگزاری این مسابقات با اشاره به رویکرد تحولی در این شرکت که محوریت آن بر دوستی خانواده کارکنان بنا شده است ، خاطرنشان کرد : در قالب این رویکرد جدید خانواده همکاران در کانون محوری تصمیم گیری و تصمیم سازی مجموعه مدیریت این شرکت قرار دارد و کانون خانواده به عنوان عامل بسیار حیاتی در پیشبرد فعالیت های شرکت می داند ،چرا که با وجود آرامش روانی و سلامت فکری خانواده می توان به یک مجموعه پویا و خلاق فکر کرد. بنابراین مجموعه مدیریت شرکت بزرگترین افتخار خود  را خدمت به خانواده همکاران می داند.

وی افزود : ورزش با ایجاد نشاط و سرزندگی به توانمندی جسمی و ذهنی همکاران کمک می نماید بر این منوال هر دو ماه شاهد برگزاری یک المپیاد ورزشی درون مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در رده های مختلف سنی و جنسیتی همکاران و خانواده هایشان هستیم و با توجه به پتانسیل بسیار بالای خانواده بزرگ نفت مرکزی ، برنامه های منسجمی برای حرکت به سوی ورزش حرفه ای در دستور کار قرار دارد و اراده محکم و استواری از جانب مدیر عامل محترم شرکت و دیگر عوامل اجرایی وجود دارد .

مهندس سلمانی پور با تقدیر از همکاران شرکت در برگزاری باشکوه و شایسته این المپیاد ، آنرا نماد جسارت عملی همکاران برای کار اجرایی و تیمی با مجموعه ورزش شرکت ملی نفت ایران دانست که این فرصت برای آنها فراهم می شود که خود مصدر کارهای بزرگتر باشند.

اعتماد خانواده همکاران برگ برنده عوامل اجرایی مسابقات بود

دکتر هادی افشار رییس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران ، حضور حدود ۹۰۰ نفر از فرزند همکاران در این رویداد بزرگ ورزشی را ماحصل اعتماد خانواده های محترم همکاران دانست و آنرا بزرگترین پاداش و برگ برنده عوامل اجرایی قلمداد کرد.

وی افزود : اعتقاد  قلبی ما است که حضور خانواده ها و فرزندان همکاران قوام بخش فرهنگ سازمانی صنعت نفت می شود . ساختار فعالیت در این صنعت پیچیده به عنوان موتور محرکه توسعه همه جانبه کشور ،رسالت مدیران و تصمیم گیران را بسیار سخت می نماید تا در قبال همکاران وخانواده های محترمشان نهایت تلاش نمایند تا ساختار پویای سازمان روال حرکت طبیعی خود را داشته باشد و برگزاری مسابقات این چنینی یکی از خواسته های به حق خانواده همکاران است.

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران  با ترسیم محورهای سه گانه مهارت های ورزشی برای تربیت ورزشکار حرفه ای خاطرنشان کرد : تعاریف مهارت های ورزشی فراوان است ولی سه مولفه  هدفگذاری ،انجام مهارت ورزشی با حداقل انرژی و تکرارپذیری حرکات و مهارت مهمترین عامل تبدیل و شناسایی یک ورزشکار حرفه ای از آماتور است و این مسیری طولانی است که کسب مهارت حرفه ای در یک بازه زمانی ۱۵ ساله بدست می آید و گام نهادن در این مسیر نیازمند رعایت سه عنصر شاخص تغذیه مناسب ، خواب کافی و تمرین بسیار است.

در عصر سیطره فضای مجازی و هوش مصنوعی؛ توسعه و بهبود مناسبات انسانی بهترین راهکار برای حل مشکلات جوامع بشری است

رئیس سیاستگذاری و برنامه ریزی اداره کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت با اشاره به حضور پررنگ فضای مجازی و تسلطی که هوش مصنوعی به زود همه بنیان های زندگی بشر را تحت تاثیر قرار می دهد ، توسعه و بهبود مناسبات انسانی مهمترین عامل حل و فصل مشکلات جوامع بشری است.

دکتر اسماعیل کبوتران با اشاره به اهمیت ورزش در تحبیب قلوب و ایجاد مودت و دوستی خاطرنشان کرد: ورزش در کنار ماهیت ذاتی خود که حس رقابت و برتری جویی است ، عامل ایجاد مودت و همدلی و خالق  لحظات زیبایی از همکاری جمعی برای دستیابی به هدفی واحد است .در قالب این رویکرد می توان در کنار رقابت های ورزشی ، عامل وحدت بخش رفاقت ها را نیز بسط و گسترش داد.

دکترکبوتران با تقدیر از میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مجموعه ورزشی آموزشی محمودآباد ، اظهار امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۳ شاهد برگزاری مسابقات سراسری ویژه کارکنان و خانواده های آنان باشیم.

همکاری و تعامل مجموعه بزرگ ورزش ملی نفت و وزارت نفت باعث انجام این رخداد ورزشی شد

علی اشکانی رئیس امور ورزش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، انجام این رخداد ورزشی را مدیون همکاری صمیمانه و تعامل مجموعه مدیران  و روسای ورزش در سطوح مختلف ستاد و شرکت های تابعه ملی نفت ایران دانست.

وی با تقدیر از دکتر قنبر زاده مدیر کل اداره کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت ، مهندس حیدری مدیر عامل محترم شرکت ، دکتر افشار رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران ،مجموعه ورزشی و آموزش محمود آباد و همکاران در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اظهار داشت : ماحصل این همکاری گروهی و شبانه روزی همکاران باعث شد ،این رخداد ورزشی به صورت مطلوب برگزار شود.

اشکانی حضور ۹۰۰ ورزشکار در این مسابقات را ستودنی دانست و با اعلام نتایج این رویداد ورزشی خاطرنشان کرد:  در رشته شنا زیر ۱۷ سال ورزشکاران شرکت پایانه های نفتی ایران در جایگاه سوم ، ستاد تهران در رتبه  دوم و شرکت ملی حفاری ایران رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.همچنین در شنای زیر ۲۵ سال نیز جایگاه سوم به شناگران پایانه های نفتی ایران ، رتبه دوم به ورزشکاران شرکت نفت مناطق مرکزی و قهرمانی این مقطع نیز به شرکت ملی حفاری ایران تعلق گرفت.

وی افزود : در رشته فوتبال زیر ۱۷ سال تیمهای  نفت مناطق مرکزی و  ستاد تهران رده سوم و دوم را به خود اختصاص دادند و شرکت ملی حفاری ایران قهرمان شد. در فوتبال زیر ۲۵ سال  ترتیب رتبه های سوم تا نخست به ترتیب به شرکتهای نفت مناطق مرکزی ایران ، فلات قاره ایران  و ملی حفاری ایران اختصاص یافت.

اشکانی در رابطه با نتایج رشته بدمینتون تصریح کرد : در رشته بدمینتون منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در رتبه سوم  ، ستاد تهران جایگاه دوم وشرکت فلات قاره ایران  قهرمان شد.

بر اساس این گزارش ، در رشته والیبال زیر ۱۷ سال شرکت نفت و گاز پارس رتبه سوم، ملی حفاری ایران  دوم و ستاد تهران رتبه نخست را به خود اختصاص داد. والیبال زیر ۲۵ سال نیز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در جایگاه سوم قرار گرفت و تیمهای فلات قاره ایران و ستاد تهران به ترتیب به مقام دوم و قهرمانی دست یافتند.

این گزارش می افزاید : در رشته تنیس خاکی زیر ۲۵ سال ستاد تهران در رتبه سوم ، ملی حفاری ایران  دوم و نفت و گاز پارس اول شد. در رشته دو و میدانی نیز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به مقام سوم رضایت داد و تیمهای ستاد تهران رتبه دوم و منطقه ویژه اقتصادی پارس بر سکوی نخست تکیه داد.

همچنین در رشته شطرنج زیر ۱۷ سال نفت فلات قاره  رتبه سوم،نفت مناطق مرکزی  ایران در رده دوم و منطقه ویژه اقتصادی پارس اول شد. در رشته شطرنج زیر ۲۵ سال منطقه ویژه  در رده سوم، نفت مناطق مرکزی ایران سکوی دوم  و ملی حفاری ایران سکوی نخست را به خود اختصاص داد. 

مدال آوران  رشته تنیس روی میز زیر ۱۷ سال شامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به عنوان تیم سوم ، نفت و گاز پارس تیم دوم  و ملی حفاری ایران رتبه اول است .در رشته تنیس روی میز زیر ۲۵ سال تیم نفت و گاز پارس سوم ، پایانه های نفتی دوم و ملی حفاری اول شد.

 

  • گروه خبری : خبر,ورزشي,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 16011
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب