10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1396/07/01 - 14:07
  • تعداد بازدید خبر : 3514
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه
مهندس حاتمی در جمع کوهنوردان این شرکت اظهار داشت:

بنیان فرهنگ ایران بر مبنای تعامل و مدارا با جهان است

متن صوتی

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در جمع کوهنوردان این شرکت که موفق به صعود به قله البروس روسیه در بام اروپا شدند ، پیام راستین و جوهره فرهنگ ایران را بر مبنای تعامل و مدارا با دیگر ملت ها برشمرد.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در جمع کوهنوردان این شرکت که موفق به صعود به قله البروس روسیه در بام اروپا شدند ، پیام راستین و جوهره فرهنگ ایران را بر مبنای تعامل و مدارا با دیگر ملت ها برشمرد.


مهندس رامین حاتمی در این مراسم که به مناسبت تقدیر از کوهنوردان شرکت برگزار شده بود، تصریح کرد : بر اساس پیشینه تاریخی و فرهنگی کشور ایران و واقع شدن بر سر چهار راه تمدن ها و فرهنگ های جهانی ، همیشه نقش موثری در ایجاد ، انتقال و بسط فرهنگ بین تمدنهای مختلف شده است و اساس تمدنی آن بر محور فضیلت ، ادب ، علم آموزی و ترجمان فرهنگ مهر و دوستی بوده است.


وی خطاب به ورزشکاران کوهنورد ضمن ارزشمند خواندن کار آنها ، فلسفه وجودی ورزش را به عنوان پل ارتباطی بین ملت دانست و اظهار داشت : رقابت های ورزشی علاوه بر کارکرد تندرستی و ایجاد روحیه نشاط ، باعث ارتباط بین مردمان سرزمین های مختلف می شود و هر ورزشکار در عرصه های بین المللی به عنوان سفیر و حامل ارزشهای ملی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.


مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، صعود این ورزشکاران به قله پنج هزار و 642 متری البروس در کشور روسیه را به عنوان یک کار شاخص ذکر کرد و افزود: داشتن روحیه ورزشکاری و بسیجی نقش مهمی در این صعود به عهده داشته است.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، اعضای تیم كوهنوردي پایگاه بسیج حضرت ولی‌عصر (عج) شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و پایگاه بسیج رهروان ولایت شركت بهره برداري نفت و گاز غرب با صعود به قله پنج هزار و 642 متری البروس، بلندترین قله قاره اروپا پرچم پر افتخار کشورمان جمهوری اسلامی ایران را با یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به خصوص شهید والامقام محسن حججی به اهتزاز در آوردند.


این گزارش می افزاید : تیم کوهنوردی متشكل از آقايان حامد خرسند پور(سرپرست تيم)، بهروز بابايي(مربي و مسئول فنی)، مهدي شرزه، حسین گورنگی، سید کریم حسینی، عبدالعلي مه پيما و وحيد اميري توانستند در روز 23 شهریور با موفقيت به قله صعود كنند.همچنین دکتر سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو ، با دعوت از تیم کوهنوردی در سفارت ایران از اعضای تیم کوهنوری به مناسبت این کار ورزشی و فرهنگی تقدیر به عمل آورد.


براساس این گزارش : قله البروس در باختر رشته کوه قفقاز در کابادینو-بالکاریا و کاراچای-چرکسیا در شمال فلات ایران در روسیه و نزدیک به گرجستان است. این کوه دارای دو قله شرقی و غربی است که قله غربی, قله اصلی آن است که با ارتفاع پنج هزار و 642 متر بلندترین قله اروپا لقب گرفته است.


شایان ذکر است : تيم كوهنوردي شركت نفت مناطق مرکزی ایران فعاليت خود را از سالهای گذشته شروع كرده و در سوابق خود فتح قله های زیادی را به ثبت رسانده است كه از جمله مي توان به، صعود موفقيت آميز قله چلوست به ارتفاع شش هزار و 650 متر در منطقه آناپورناي هيماليا در كشور نپال اشاره كرد.


 






 

  • گروه خبری : خبر,اخبار مدیر عامل,ورزشي
  • کد خبر : 12007
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب