01 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/10/01 - 10:44
  • تعداد بازدید خبر : 1215
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

دو مقام سومی در رشته شنای کارگران به یکی از کارکنان منطقه آغار و دالان زاگرس جنوبی اختصاص یافت

متن صوتی

سید یوسف حبیبی از کارکنان شاغل در منطقه عملیاتی آغار ودالان زاگرس جنوبی در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی شنا کارگران کشور (آقایان) موفق به کسب دو مقام سومی شد.

 

سید یوسف حبیبی از کارکنان شاغل در منطقه عملیاتی آغار ودالان در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی شنا کارگران کشور (آقایان) موفق به کسب دو مقام سومی شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به اینکه این مسابقات به مناسبت گرامیداشت چهار شهید دوران دفاع مقدس برگزار شد؛ گفت: این ورزشکار با حمایت امور ورزش و پس از ماه ها تلاش و آماده سازی در روز چهار شنبه ۲۳ آذر ماه در اهواز به عنوان نماینده شرکت بهره برداری نفت و گاززاگرس جنوبی در این مسابقات شرکت کرد و موفق به کسب دو عنوان سومی در رشته های ۵۰متر کرال پشت و ۵۰متر قورباغه، شد. 
 
آرش فدعم، اظهار داشت: این مسابقات هر سال بین کارگران کل کشور برگزار می شود که امید می رود با فراهم شدن تسهیلات لازم و امکانات بیشتر برای انجام تمرینات جهت شرکت در مسابقات آتی، شاهد موفقیت و کسب افتخار برای شرکت بهره برداری نفت و گاززاگرس جنوبی باشیم.
 
  • گروه خبری : خبر,ورزشي,تولیدی
  • کد خبر : 15464
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب