14 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/08/02 - 15:24
  • تعداد بازدید خبر : 1849
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با قهرمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ؛

دور نخست اولین المپیاد فرهنگی ورزشی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به پایان رسید

شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در دور اول نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، در رشته های فوتسال ، شطرنج و شنا با کسب مجموع 92 امتیاز ، رتبه نخست تیمی را خود اختصاص داد.

 

شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در دور اول نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، در رشته های فوتسال ، شطرنج و شنا با کسب مجموع 92 امتیاز ، رتبه نخست تیمی را خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، ورزشکاران شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با کسب عنوان رتبه دوم در رشته فوتسال ، رده نخست در رشته شطرنج و قرار گرفتن بر سکوی اول در رشته های مختلف شنا از جمله کرال پشت (50 متر) ، قورباغه ، پروانه و آزاد تیمی ، رتبه اول این المپیاد را به نام خود به ثبت رساندند. همچنین ورزشکاران شرکت های بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و غرب نیز در مجموع تیمی به ترتیب رتبه های دوم وسوم را کسب کردند.

بر اساس این گزارش ، در این مراسم که در محل هتل پارسیان کرمانشاه و با حضور مدیران شرکتهای نفتی در استانهای غرب کشور برگزار شد ، مهرداد گل محمدی رئیس امور ورزش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، پیام مهندس مهدی حیدری مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران خطاب به ورزشکاران و برگزار کنندگان را قرائت نمود . در این پیام آمده است نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه که به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار می شود ، فرصتی برای مداقه در اهمیت، جایگاه و تاثیر ورزش بر سلامت فردی ، اجتماعی و فرایند بهبود عملکرد در محیط کاری است. در گام نخست فعالیت های ورزشی باعث ایجاد تعامل، دوستی و مراوده میان افراد می شود .یک ورزشکار با شرکت در ورزش‌های دسته‌جمعی، عملاً روحیه همکاری و تعاون را تمرین می‌نماید و رعایت نظم و انضباط و انجام مسئولیت فردی و دخالت نکردن در کار دیگران را تجربه می‌کند. همچنین رشد و شکوفایی قوای عقلی، هوش، استعداد و تقویت اراده در برابر مفاسد اجتماعی و قدرت بازدارندگی در برابر ناهنجاری های فردی و اجتماعی مثل اعتیاد به مواد مخدر از دیگر جنبه های حیاتی ورزش است که تاثیر شایسته خود را بر سلامت محیط کار و ایجاد فضای پر از نشاط ، شادابی ، روحیه تلاش و بهره وری بیشتری را برای سازمان به همراه خواهد آورد. اینجانب ضمن تقدیر از بانیان و برگزار کنندگان این رویداد بزرگ فرهنگی ورزشی ، از ورزشکاران شرکت نیز کمال تشکر را دارم و امیدوارم که روحیه سرزندگی حاصل از ورزش ، در محیط های کاری سازی و جاری شود .

این گزارش می افزاید ، اولین المپیاد فرهنگی ورزشی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه از تاریخ 29 مهر تا 9 آبان برگزار شد که در دور اول ورزشکاران در رشته های فوتسال، شطرنج، شنا با هم به رقابت پرداختند . ادامه این رقابت ها در رشته های والیبال، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و تیراندازی در تاریخ هفتم تا نهم آبان به پایان می رسد.

 

  • گروه خبری : خبر,ورزشي,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15338
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب