16 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1396/09/25 - 16:21
  • تعداد بازدید خبر : 4023
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بسیجیان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران پایان یافت

متن صوتی

دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بسیجیان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با حضور 120 ورزشکار در مجتمع فرهنگی ورزشی محمود آباد با شناخت قهرمانان رشته های مختلف ورزشی به کار خود پایان داد.

دومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی بسیجیان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با حضور 120 ورزشکار در مجتمع فرهنگی ورزشی محمود آباد با شناخت قهرمانان رشته های مختلف ورزشی به کار خود پایان داد.


به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، در این المپیاد ورزشی که 90 نفر از برادران و 30 نفر از خواهران بسیجی ستاد و شرکتهای تابعه بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب حضور داشتند طی مدت سه روز در پنج رشته فوتسال ، تیراندازی در ماده های تفنگ بادی و طپانچه ، شطرنج ، شنا و تنیس روی میز به رقابت پرداختند که در رشته فوتسال تیمهای شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ، ستاد تهران و شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند . همچنین تیم فوتسال نفت و گاز شرق جام اخلاق را نیز از آن خود کرد.


بر اساس این گزارش : در رشته شطرنج آقایان ، محمدرضا جهانی از شرکت نفت و گاز غرب بر سکوی اول قرار گرفت و آقایان شهرام زاهد رحیمی و مهدی احمدی از شرکت نفت و گاز شرق در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین در رشته شنا در بخش آقایان سعید کریمی از شرکت غرب ، دانیال بهزادی از شرکت شرق و افشین چگینی از ستاد تهران به ترتیب اول تا سوم شدند. در رشته تیر اندازی با تفنگ آقایان صادق مرکزی از شرکت شرق ، محمد ده بزرگی از زاگرس جنوبی و حجت ا... بنی عامریان از شرکت غرب سکوی اول تا سوم را به دست آوردند. در رشته تیراندازی با تپانچه نیز دو نفر از کارکنان شرکت زاگرس جنوبی به نامهای حسین نصیری در جایگاه اول و سیدکاظم علوی بر سکوی دوم قرار گرفتند و پیمان حیدری مقدم شرکت کننده شرکت بهره برداری نفت و گازغرب بر سکوی سوم ایستاد. همچنین در رشته تنیس روی میز آقایان نیز مهزیار دقیقان از ستاد تهران حائز رتبه اول و میثم صادقی و سیدعلی باقرپور هر دو از شرکت شرق حائز رتبه های دوم و سوم شدند.


این گزارش می افزاید : در رشته شطرنج بانوان ، خانمها عسل نیک پی از ستاد تهران ، فاطمه فقیهی از شرکت غرب و زهرا منفرد از زاگرس جنوبی اول تا سوم شدند. در رشته شنای بانوان نیز خانم اشرف عباسی مقام اول را کسب کرد و خانمها سمیرا جمعه پور از زاگرس جنوبی و نرگس طالبی از ستاد تهران به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین در رشته تپانچه بانوان ، الهه بیگ پور از شرکت غرب ، سمیه آذرخش از ستاد تهران و راحله فرامرزی از شرکت غرب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. در رشته تفنگ نیز خانمها فاطمه جمشیدی از شرکت غرب ، شبنم نقنایی زاده از ستاد تهران و فاطمه نثاری از شرکت زاگرس جنوبی نیز بر سکوی اول تا سوم ایستادند.


 

  • گروه خبری : خبر,ورزشي
  • کد خبر : 12140
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب