10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1396/02/26 - 15:42
  • تعداد بازدید خبر : 3703
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

مشهد مقدس ميزبان نخستين المپياد ورزشي صنعت نفت

متن صوتی

نخستين دوره مسابقات ورزشي با حضور هفت تيم از شركت هاي تابعه وزارت نفت واقع در استان خراسان و به ميزباني مشهد مقدس به مدت شش ماه به پايان رسيد.

نخستين دوره مسابقات ورزشي با حضور هفت تيم از شركت هاي تابعه وزارت نفت واقع در استان خراسان و به ميزباني مشهد مقدس به مدت شش ماه به پايان رسيد.


به گزارش روابط عمومي شركت نفت مناطق مركزي ايران در اين تورنمنت ورزشي ، تعداد 320 ورزشكار متشكل از همكاران آقا ، خانم ، همسران و فرزندان آنها از شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق، شرکت گاز استان خراسان رضوی، سازمان بهداشت و درمان شمال شرق، شرکت پخش فراورده های نفتی ایران، پالایشگاه شهید هاشمی نژاد، زائر سرای شرکت نفت و شرکت منطقه چهار عملیات انتقال گاز در 10 رشته فوتسال ، واليبال ، تنيس روي ميز، تيراندازي ، شنا ، آمادگي جسماني ، شطرنج و دارت قدم به اين رقابتها گذاشتند . لازم به ذكر است كه اين مسابقات از مهر ماه سال گذشته شروع و جشن اختتاميه آن 23 اسفند برگزار شد.


بر اساس اين گزارش : در پايان اين مسابقات ، شركت گاز استان خراسان با كسب مجموع 14 مدال طلا ، 10 نقره و 9 برنز در جايگاه اول قرار گرفت . شرکت منطقه چهار عملیات انتقال گاز با هشت طلا ، شش نقره و 13 برنز به مقام دوم دست يافت و زائر سرای شرکت نفت با پنج طلا ، پنج نقره و چهار برنز رتبه سوم را به خود اختصاص داد و تيم شركت بهره برداري نفت و گاز شرق نيز با كسب چهار طلا ، هشت نقره و يك برنز در اين مسابقات در رده چهارم قرار گرفت . تعداد ورزشكاران شركت بهره برداري نفت و گاز شرق در اين دوره 89 نفر بود.


اين گزارش مي افزايد : مهندس محمد مام بیگی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در مراسم اختتاميه اين مسابقات با اشاره به ايده زيباي استفاده مشترك از امكانات موجود در سطح شركتهاي استان خراسان اظهار داشت : ايده استفاده از امكانات مشترك باعث مودت و همدلي بين همكاران شاغل در بخشهاي مختلف صنعت نفت مي شود و باعث صرفه جويي بسيار و ايجاد فضاي رفاقت و رقابت سالم ورزشي و ايجاد روحيه ورزشكاري در آنان شده است.


وي افزود : امروزه اهمیت سلامت و انگیزش کارکنان در راستای رشد و اعتلا و حرکت به سمت بهره وری از جمله موارد غیرقابل انکار در مدیریت منابع انسانی سازمان ها است و می توانیم بپذیریم که امر به ورزش امر به معروف است بنابراين ، انسجام و هماهنگی صورت گرفته در برگزاری اولین دوره مسابقات کارکنان صنعت نفت مشهد مقدس امری قابل تقدیر بود چرا که به عقیده کارشناسان آنهاییکه وقتی برای ورزش کردن ندارند بیشتر به ورزش نیاز دارند و بدون شک کارکنان سختکوش و پرتلاش صنعت عظیم نفت از این دسته اند.


 

  • گروه خبری : خبر,ورزشي
  • کد خبر : 11836
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب