10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/22 - 14:01
  • تعداد بازدید خبر : 848
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هم اندیشی و هم افزایی ورزش کارکنان در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

نشست هم اندیشی و هم افزایی ورزش کارکنان با حضور روسای ورزش شرکت های ملی نفت و نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد.

نشست هم اندیشی و هم افزایی ورزش کارکنان با حضور روسای ورزش شرکت های ملی نفت و نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران؛ علی اشکانی رئیس امور ورزش این شرکت در توضیح بیشتر افزود: در این نشست که با حضور ایرج ایری و خانم ناصری روسای ورزش همگانی و بانوان شرکت ملی نفت ایران، مدیر منابع انسانی، کارشناسان امور ورزش، ورزشکاران و جمعی از کارکنان نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد، پیرامون تاثیر ورزش در سلامت روحی و جسمی، ارتقا سطح کیفی زندگی کارکنان، مشارکت در فعالیت های ورزشی، و بررسی امکانات و تجهیزات ورزشی بحث و تبادل نظر شد.
 
وی گفت: تشکیل هیئت های ورزشی در رشته های مختلف و تعیین اعضا آن از دیگر مباحثی بود که در جلسه پیش گفته مورد بررسی قرار گرفت.
 
اشکانی ضمن تقدیر از حمایت های مهندس سلمانی پور مدیرمنابع انسانی نفت مناطق مرکزی ایران، بر تجهیز و بروز کردن امکانات و وسایل ورزشی و افزایش سالن های ورزشی برای استفاده کارکنان در ستاد و مناطق عملیاتی تاکید کرد.
 
در ادامه از غلامرضا دباغ زاده، مهسا پازوکی و عاطفه عزیزپور مربیان ورزشی برتر در رشته های فوتبال، آمادگی جسمانی و تیراندازی نفت مناطق مرکزی ایران که در المپیادهای ورزشی شرکت ملی نفت ایران در سال جاری موفق به کسب مدال های رنگین و عناوین برتر شدند، تقدیر بعمل آمد.
 
در پایان این نشست که با پرسش و پاسخ همراه بود روسای ورزش همگانی و بانوان شرکت ملی نفت ایران به سوالات و چالش های ورزشی کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران پاسخ دادند.
 
  • گروه خبری : خبر,ورزشي,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 16066
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

تنظیمات قالب