آگهي مناقصه عمومي (دو مرحلهای) شماره خنم-701-1400 مربوط به خرید 22 قلم لوله جریانی سرویس ترش برای 7 حلقه چاه نفتی و گازی تحت تقاضاهاي شماره SRP-3182310232 & SRP-3193810131 شماره سامانه ستاد: 2000093221000031
شركت نفت مناطق مركزي ايران در نظر دارد موضوع مناقصه فوقالذکر را با مشخصات و شرایط كلي زير از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به صورت مناقصه عمومي (دو مرحلهای) به شرکتهای واجد شرايط، واگذار نمايد.
الف) شرح مختصر كار
خريد 22 قلم لوله جریانی سرویس ترش برای 7 حلقه چاه نفتی و گازی تحت تقاضاهاي شماره SRP-3182310232 & SRP-3193810131
ب) مدت و محل اجراي قرارداد
مدت قرارداد 12 ماه پس از ابلاغ سفارش به فروشنده (طبق جدول زمانبندی نياز كارفرما) میباشد.
تحويل استان فارس، شهرستان فراشبند، به سمت پالايشگاه فراشبند، انبار كالاي طرح شركت نفت مناطق مركزي ايران
ج) شرايط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)
ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.
1- داشتن شخصیت حقوقي و ارائه مدارك ثبت شركت شامل: آگهي تأسيس شركت در روزنامه رسمي، اساسنامه، آخرين تغييرات، كُد اقتصادي و شناسه ملي شرکت، آدرس دقيق پستي، تلفن ثابت و نمابر (فكس).
2- داشتن صورتهای مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالی 1398 و ارائه مدارك جهت ارزيابي توان مالي.
3- داشتن توانائي ارائه ضمانتنامه بانكي به مبلغ 808ر954ر813ر28 ريال به عنوان تضمین شركت در فرآيند ارجاع كار (مناقصه).
4- عضويت در سامانه ستاد و داشتن گواهي امضاي الكترونيكي و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت WWW.SETADIRAN.IR
5- قیمتها میبایست متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.
د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت و تحويل اسناد مناقصه، تأييد فهرست مناقصهگران داراي صلاحيت، ارائه پيشنهاد مناقصهگران و بازگشايي پاكات از طريق درگاه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاء الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضويت در سامانه 1456-021 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در ساير شهرستانها در سامانه WWW.SETADIRAN.IR بخش ثبت نام/پروفايل تامين كننده/مناقصهگر موجود است.
آخرين مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 31/06/1400 و آخرین مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی این مناقصه تا پایان وقت اداری روز سهشنبه مورخ 20/07/1400 میباشد.
در صورت نياز به اطلاعات بيشتر متقاضيان میتوانند با تلفنهای 87524415-(021) (تدارکات کالا) و 87521045- (021) (کمیته فنی بازرگانی) تماس حاصل نمایند.
نظر دهید