آگهي مناقصه عمومي (یک مرحله ای) شماره م م ن/032/ 95 مربوط به تامين خدمات چاپ و تكثير اسناد و مدارك مورد نياز شركت نفت مناطق مركزي ايران
شركت نفت مناطق مركزي ايران درنظر دارد موضوع مناقصه فوق الذكر را با مشخصات و شرايط كلي زير از طريق مناقصه عمومي (یک مرحله ای) به شركت هاي واجد شرايط، واگذار نمايد.
الف) شرح مختصر خدمات مورد نياز
خدمات مورد نياز مناقصه فوق الذكر مختصراً شامل: چاپ و تكثير اسناد و مدارك،چاپ انواع فرم هاي معمولي و يا رنگي(در اندازه هاي مختلف)،چاپ و زيراكس طولي از نقشه ها(معمولي و رنگي)،صحافي انواع دفترچه يا كتابچه (از جمله :فنري،شيرازه،گلينگور)،تهيه و چاپ پاكت ويزيت،اسكن مدارك و چاپ بنر (در اندازه هاي مختلف)، تايپ متون فارسي و لاتين ، رايت CD و DVD و غيره مي باشد.
ب) مدت، محل و برآورد اوليه انجام خدمات
انجام خدمات موضوع مناقصه 12 (دوازده) ماه بوده و برآورد تقريبي انجام خدمات مورد نياز -/000ر000ر200ر5 ريال و محل انجام خدمات در شهر تهران مي باشد.
ج) شرايط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)
1- داشتن شخصيت حقوقي و ارائۀ مدارك ثبت شركت شامل: آگهي روزنامه رسمي، اساسنامه، آخرين تغييرات، كُد اقتصادي وشناسه ملي شرکت، آدرس دقيق پستي، تلفن ثابت و نمابر(فكس).
2- داراي سابقه حداقل دو كار مشابه.
3-داشتن مجوز ارائه خدمات مذكور از اتحاديه مربوطه،
4- داشتن توانائي ارائۀ ضمانتنامۀ بانكي به مبلغ -/000ر000ر260 ريال به عنوان تضمین شركت در مناقصه.
5- تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی
د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان
متقاضيان واجد شرايط مندرج در بند "ج" که آمادگي انجام خدمات موضوع مناقصه را دارند مي توانند فرم های استعلام ارزیابی کیفی آن مناقصه را از اینجا دریافت و بر اساس آن مدارك لازمه شامل سوابق و مدارک کاری و مالی 5 سال اخیر را تکمیل و در قالب یک عدد CD (لوح فشرده) به انضمام "نامه اعلام آمادگي جهت شركت در مناقصه فوق الذكر" حداكثر تا پايان وقت اداري روز سه شنبه مورخ 06 /07/ 95 ، به این شركت به نشاني: تهران- خيابان طالقاني- خيابان حافظ– خيابان رودسر غربي– پلاك 30 (ساختمان خلیج فارس)- طبقه همکف تسلیم نمايند.
درصورت نياز به اطلاعات بيشتر متقاضيان مي توانند با تلفن هاي 87521045-87521158 (021) تماس حاصل نمایند.|
فرم استعلام ارزیابی کیفی
نظر دهید