05 آبان 1404
سرمایه گذاری برای تولید
  • 1398/02/28 - 17:45
  • تعداد بازدید خبر : 915
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهي خريد خدمات مشاور به شماره م م ن / 003 /98 مربوط به تأمين خدمات جامع نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، شبكه و امنيت و هميار فني فناوري اطلاعات و ارتباطات شركت نفت مناطق مركزي ايران

متن صوتی

شركت نفت مناطق مركزي ايران در نظر دارد موضوع خرید خدمات مشاوره فوق‌الذکر را با مشخصات و شرايط كلي زير از طريق فراخوان عمومي (دومرحله‌ای) به شرکت‌های واجد شرايط، واگذار نمايد.

الف) شرح مختصر كار
پشتيباني، نگهداري، تهيه، طراحي و توسعه سامانه‌ها، نرم‌افزارها، شبكه و امنيت اطلاعات و همچنين سخت‌افزارهای شركت نفت مناطق مركزي ايران در چهار بخش خدمات كارشناسي فن‌آوری اطلاعات، خدمات شبکه‌ای و ارتباطات و امنيت اطلاعات، تعميرات و نگهداري سخت‌افزارها، خدمات نرم‌افزاری

ب) مدت، محل و برآورد اوليه اجراي كار

مدت اجراي پروژه 12 ماه بوده محل اجرای پروژه  تهران  می‌باشد.

ج) شرايط و مدارک موردنياز جهت شرکت در خرید خدمات مشاوره  (الزامی)
ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من‌جمله شرایط و مدارک اعلام‌شده زیر جهت شرکت در خرید خدمات مشاوره  الزامی است.
1- داشتن شخصيت حقوقي و ارائۀ مدارك ثبت شركت شامل: آگهي روزنامه رسمي، اساسنامه، آخرين تغييرات، كُد اقتصادي و شناسه ملي شرکت، آدرس دقيق پستي، تلفن ثابت و نمابر(فكس).
2- داشتن امكانات، نيروي متخصص و ارائۀ سوابق كاركنان شرکت.
3- داشتن تجربۀ كافي درزمينۀ مرتبط با موضوع خريد خدمات مشاور
4- داشتن گواهي شوراي عالي انفورماتيك که در سایت مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به آدرس Sajar.mprog.ir با رتبه یک یا دو یا سه دریکی از رشته های؛
   - خدمات پشتيباني/ توليد و پشتيباني نرم افزارهاي سفارش مشتري
   - شبكه داده هاي رايانه اي و مخابراتي
   - امنيت فضاي توليد و تبادل اطلاعات
و یا رتبه های یک یا دو در رشته: مشاوره و نظارت بر اجراي طرحهاي انفورماتيك فناوري اطلاعات و ارتباطات


5- دارا بودن مجوز حراست از شركت ملي نفت ايران
6- داشتن صورت‌های مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالي 1396و ارايۀ مدارك جهت ارزيابي توان مالي.
7-  تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان
  متقاضيان واجد شرايط مندرج دربند "ج" که آمادگي اجراي پروژه رادارند می‌توانند فرم‌های استعلام ارزیابی کیفی خرید خدمات مشاوره  را از لینک زیر دریافت و بر اساس آن مدارك لازمه شامل سوابق و مدارک کاری و مالی 5 سال اخیر را تکمیل و در قالب یک عدد CD (لوح فشرده) به انضمام "نامه اعلام آمادگي جهت شركت در مناقصه فوق‌الذکر" حداكثر تا پايان وقت اداري روز   شنبـه مورخ 11 /03/ 98 ، به این شركت به نشاني: تهران-  خيابان طالقاني- خيابان حافظ– خيابان رودسر غربي– پلاك 30 (ساختمان خليج‌فارس) - طبقه پنجم تسلیم نمايند.

در صورت نياز به اطلاعات بيشتر متقاضيان می‌توانند با تلفن‌ 87521045- (021) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 13058
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب