05 آبان 1404
سرمایه گذاری برای تولید
  • 1396/06/26 - 13:41
  • تعداد بازدید خبر : 2265
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهي خريد خدمات مشاور به شماره م م ن/026 /96 مربوط به تامين خدمات جامع نرم افزاري، سخت افزاري، شبكه و امنيت و هميار فني فناوري اطلاعات و ارتباطات شركت نفت مناطق مركزي ايران

متن صوتی

شركت نفت مناطق مركزي ايران درنظر دارد موضوع مناقصه فوق الذكر را با مشخصات و شرايط كلي زير از طريق فراخوان عمومي (دو مرحله ای) به شركت هاي واجد شرايط، واگذار نمايد.


الف) شرح مختصر كار 


پشتيباني، نگهداري، تهيه، طراحي و توسعه سامانه ها، نرم افزارها، شبكه و امنيت اطلاعات و همچنين سخت افزارهاي شركت نفت مناطق مركزي ايران در چهار بخش خدمات كارشناسي فن آوري اطلاعات، خدمات شبكه اي و ارتباطات و امنيت اطلاعات، تعميرات و نگهداري سخت افزارها، خدمات نرم افزاري


 


ب) مدت، محل و برآورد اوليه اجراي كار


   مدت اجراي پروژه 12ماه بوده محل اجرای پروژه  تهران  مي باشد. 


 


ج) شرايط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی) 


ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.


1- داشتن شخصيت حقوقي و ارائۀ مدارك ثبت شركت شامل: آگهي روزنامه رسمي، اساسنامه، آخرين تغييرات، كُد اقتصادي  و شناسه ملي شرکت، آدرس دقيق پستي، تلفن ثابت و نمابر(فكس). 


2- داشتن امكانات، نيروي متخصص و ارائۀ سوابق كاركنان شرکت.


3- داشتن تجربۀ كافي در زمینۀ مرتبط با موضوع خريد خدمات مشاور 


4- داشتن گواهي شوراي عالي انفورماتيك با حداقل رتبه 3 در يكي از رشته هاي زير طبق سايت سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور


  • خدمات پشتيباني


  • مشاوره و نظارت بر اجراي طرحهاي انفورماتيك فناوري اطلاعات و ارتباطات


  • توليد و پشتيباني نرم افزارهاي سفارش مشتري


  •   شبكه داده هاي رايانه اي و مخابراتي


  • امنيت فضاي توليد و تبادل اطلاعات


5- دارا بودن مجوز حراست از شركت ملي نفت ايران


6- داشتن صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالي 1394 و ارائۀ مدارك جهت ارزيابي توان مالي. 


7-  تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی 


 


د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان 


  متقاضيان واجد شرايط مندرج در بند "ج" که آمادگي اجراي پروژه را دارند مي توانند فرم های استعلام ارزیابی کیفی آن مناقصه را از لینک زیر دریافت و بر اساس آن مدارك لازمه شامل سوابق و مدارک کاری و مالی 5 سال اخیر را تکمیل و در قالب یک عدد CD (لوح فشرده) به انضمام "نامه اعلام آمادگي جهت شركت در مناقصه فوق الذكر" حداكثر تا پايان وقت اداري روز دوشنبه مورخ 10 /07/ 96 ، به این شركت به نشاني: تهران - خيابان طالقاني - خيابان حافظ -خيابان رودسر غربي - پلاك 30 (ساختمان  خلیج فارس) - طبقه پنجم تسلیم نمايند.


درصورت نياز به اطلاعات بيشتر متقاضيان مي توانند با تلفن هاي 87521045- (021) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 12002
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب