آگهي مناقصه عمومي (دو مرحله ای) شماره م م ن/077 /94 مربوط به خريد،نصب و رانش 31 مجموعه تجهيزات سرچاهي V(H)5000, C(H)5000-M, AG(H)10000مورد نياز عمليات حفاري شرکت نفت مناطق مرکزی
متن صوتی
شركت نفت مناطق مركزي ايران درنظر دارد موضوع مناقصه فوق الذكر را با مشخصات و شرايط كلي زير از طريق مناقصه عمومي (دو مرحله ای) به شركت هاي واجد شرايط، واگذار نمايد.
الف) شرح مختصر كار
خريد، نصب و رانش 31 مجموعه تجهيزات سرچاهي V(H)5000, C(H)5000-M, AG(H)10000 مورد نيازعملياتحفاريشرکتنفتمناطقمرکزی
ب) مدت و محل اجراي قرارداد
مدت قرارداد 12 ماه بوده و محل تحويل كالا انبارشركت نفت مناطق مركزي ايران واقع در شهر ري مي باشد.
ج) شرايط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)
ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.
1- داشتن شخصيت حقوقي و ارائۀ مدارك ثبت شركت شامل: آگهي تأسيس شركت درروزنامه رسمي، اساسنامه، آخرين تغييرات، كُد اقتصادي وشناسه ملي شرکت، آدرس دقيق پستي، تلفن ثابت و نمابر(فكس).
2- داشتن تجربۀ كافي در زمینۀ مرتبط با موضوع مناقصه، ارائۀ تأييديه ها و نمونۀ قراردادهای مرتبط با موارد مذکور و تسلیم مداركي كه نشانگر حُسن سابقه در كارهاي قبلي باشد.
3- داشتن صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالي1392 و ارائۀ مدارك جهت ارزيابي توان مالي.
4- داشتن توانائي ارائۀ ضمانتنامۀ بانكي به مبلغ 000ر000ر025ر10 به عنوان تضمین شركت در مناقصه.
5- تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی
د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان
متقاضيان واجد شرايط مندرج در بند "ج" که آمادگي شركت در مناقصه را دارند مي توانند حداكثر تا پايان وقت اداري روز چهارشنبــه مورخ 07 /11/ 94 ضمن ارسال اعلام آمادگی برای مناقصه فوق الذکر از طریق نمابر به شماره 53 34 94 88 فرم های استعلام ارزیابی کیفی آن را از اینجا دریافت و بر اساس آن مدارك لازمه را (سوابق و مدارک کاری و مالی 5 سال اخیر) تکمیل و به این شركت به نشاني: تهران- خيابان طالقاني- خيابان حافظ – خيابان رودسر غربي – پلاك 30 (ساختمان خلیج فارس)- طبقه همکف تسلیم نمايند.( ارائه اسناد و مدارك درخواستي به صورت پرينت شده و ممهور به مهر و امضاي صاحبان امضاي شركت هاي متقاضي به همراه يك عدد لوح فشرده حاوي تصاوير اسناد و مدارك مذكور الزامي مي باشد)
الف) شرح مختصر كار
خريد، نصب و رانش 31 مجموعه تجهيزات سرچاهي V(H)5000, C(H)5000-M, AG(H)10000 مورد نيازعملياتحفاريشرکتنفتمناطقمرکزی
ب) مدت و محل اجراي قرارداد
مدت قرارداد 12 ماه بوده و محل تحويل كالا انبارشركت نفت مناطق مركزي ايران واقع در شهر ري مي باشد.
ج) شرايط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)
ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.
1- داشتن شخصيت حقوقي و ارائۀ مدارك ثبت شركت شامل: آگهي تأسيس شركت درروزنامه رسمي، اساسنامه، آخرين تغييرات، كُد اقتصادي وشناسه ملي شرکت، آدرس دقيق پستي، تلفن ثابت و نمابر(فكس).
2- داشتن تجربۀ كافي در زمینۀ مرتبط با موضوع مناقصه، ارائۀ تأييديه ها و نمونۀ قراردادهای مرتبط با موارد مذکور و تسلیم مداركي كه نشانگر حُسن سابقه در كارهاي قبلي باشد.
3- داشتن صورت هاي مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالي1392 و ارائۀ مدارك جهت ارزيابي توان مالي.
4- داشتن توانائي ارائۀ ضمانتنامۀ بانكي به مبلغ 000ر000ر025ر10 به عنوان تضمین شركت در مناقصه.
5- تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی
د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان
متقاضيان واجد شرايط مندرج در بند "ج" که آمادگي شركت در مناقصه را دارند مي توانند حداكثر تا پايان وقت اداري روز چهارشنبــه مورخ 07 /11/ 94 ضمن ارسال اعلام آمادگی برای مناقصه فوق الذکر از طریق نمابر به شماره 53 34 94 88 فرم های استعلام ارزیابی کیفی آن را از اینجا دریافت و بر اساس آن مدارك لازمه را (سوابق و مدارک کاری و مالی 5 سال اخیر) تکمیل و به این شركت به نشاني: تهران- خيابان طالقاني- خيابان حافظ – خيابان رودسر غربي – پلاك 30 (ساختمان خلیج فارس)- طبقه همکف تسلیم نمايند.( ارائه اسناد و مدارك درخواستي به صورت پرينت شده و ممهور به مهر و امضاي صاحبان امضاي شركت هاي متقاضي به همراه يك عدد لوح فشرده حاوي تصاوير اسناد و مدارك مذكور الزامي مي باشد)
با توجه به مراتب فوق، اسناد مناقصه با رعايت قانون برگزاري مناقصات و بين متقاضيان واجد شرايط توزيع خواهد شد.
درصورت نياز به اطلاعات بيشتر متقاضيان مي توانند با تلفن 87521159(021) تماس حاصل نمایند.
فرم استعلام ارزیابی کیفی
نظر دهید