آگهي مناقصه عمومي (دو مرحلهای) شماره خنم-703-1400 مربوط به خريد تجهیزات آتشنشانی برای 7 دستگاه خودروی پیشرو آتشنشانی به همراه خدمات نصب مورد نیاز اداره ایمنی تحت تقاضای شماره SLP-3191119004 شماره سامانه ستاد:2000093221000012
شركت نفت مناطق مركزي ايران در نظر دارد موضوع مناقصه فوقالذکر را با مشخصات و شرایط كلي زير از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به صورت مناقصه عمومي (دو مرحلهای) به شرکتهای واجد شرايط، واگذار نمايد.
الف) شرح مختصر كار
خريد تجهیزات آتشنشانی برای 7 دستگاه خودروی پیشرو آتشنشانی به همراه خدمات نصب مورد نیاز اداره ایمنی تحت تقاضای شماره SLP-3191119004
ب) مدت و محل اجراي قرارداد
مدت قرارداد 12 ماه پس از ابلاغ سفارش به فروشنده (طبق جدول زمانبندی و نياز خریدار) میباشد.
محل تحويل و نصب كالا: درب کارگاه سازنده/فروشنده
ج) شرايط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)
ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.
1- داشتن شخصیت حقوقي و ارائه مدارك ثبت شركت شامل: آگهي تأسيس شركت در روزنامه رسمي، اساسنامه، آخرين تغييرات، كُد اقتصادي و شناسه ملي شرکت، آدرس دقيق پستي، تلفن ثابت و نمابر (فكس).
2- داشتن صورتهای مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالي 1398 و ارائه مدارك جهت ارزيابي توان مالي.
3- داشتن توانائي ارائه ضمانتنامه بانكي به مبلغ 000ر000ر250ر5 ريال بهعنوان تضمین شركت در فرآيند ارجاع كار (مناقصه).
4- عضويت در سامانه ستاد و داشتن گواهي امضاي الكترونيكي و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت WWW.SETADIRAN.IR
5- قيمتها مي بايست متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
د) مهلت و نحوه ارسال مدارك توسط متقاضیان
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت و تحويل اسناد مناقصه، تأييد فهرست مناقصهگران داراي صلاحيت، ارائه پيشنهاد مناقصهگران و بازگشايي پاكات از طريق درگاه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاء الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضويت در سامانه 1456-021 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در ساير شهرستانها در سامانه WWW.SETADIRAN.IR بخش ثبت نام/پروفايل تامين كننده/مناقصهگر موجود است.
آخرين مهلت دريافت اسناد ارزيابي كيفي از سامانه ستاد پايان وقت اداري روز سهشنبه مورخ 29/04/1400 و آخرين مهلت ثبت و بارگذاري اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نياز جهت ارزيابي كيفي اين مناقصه تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخ 13/05/1400 ميباشد.
در صورت نياز به اطلاعات بيشتر متقاضيان میتوانند با تلفنهای 87524416-(021) (تدارکات کالا) و 87521045- (021) (کمیته فنی بازرگانی) تماس حاصل نمایند.
نظر دهید