آگهي مناقصه عمومي (یک مرحله ای) شماره م م ن/003 /96 مربوط به تهيه ،طبخ،بسته بندي،توزيع و سرو سه وعده غذا و اداره رستوران در منطقه بهره برداري نفت و گاز سراجه قم
شركت نفت مناطق مركزي ايران (سهامي خاص) درنظر دارد موضوع مناقصه فوق الذكر را با مشخصات و شرايط كلي زير از طريق مناقصه عمومي (یک مرحله ای) به شركت هاي واجد شرايط، واگذار نمايد.
الف) شرح مختصر كار
خدمات مورد نياز مختصراً شامل: تهيه ،طبخ،بسته بندي،توزيع و سرو سه وعده غذا و اداره رستوران در منطقه بهره برداري نفت و گاز سراجه قم مي باشد.
ب) مدت، محل و برآورد اوليه اجراي كار
مدت اجراي پروژه 12 (دوازده) ماه بوده و برآورد تقريبي اجراي كار -/000 /000 /000 /12 ريال و محل ارائه خدمات در استان قم، منطقه بهره برداري نفت و گاز سراجه قم مي باشد.
ج) شرايط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)
1- داشتن شخصيت حقوقي و ارائۀ مدارك ثبت شركت شامل: اساسنامه، آگهي روزنامه رسمي تأسيس شركت و آخرين تغييرات آن، كُد اقتصادي و شماره شناسه ملي شرکت، آدرس دقيق پستي، تلفن ثابت و نمابر (فكس).
2- داشتن سابقه حداقل دو كار مشابه.
3- داشتن توانائي ارائۀ ضمانتنامۀ بانكي به مبلغ -/000ر000ر600 ريال به عنوان تضمین شركت در مناقصه.
4- تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی
د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان
متقاضيان واجد شرايط مندرج در بند "ج" که آمادگي اجراي پروژه را دارند مي توانند فرم های استعلام ارزیابی کیفی آن مناقصه را از لینک زیر دریافت و بر اساس آن مدارك لازمه شامل سوابق و مدارک کاری و مالی 5 سال اخیر را تکمیل و در قالب یک عدد CD (لوح فشرده) به انضمام "نامه اعلام آمادگي جهت شركت در مناقصه فوق الذكر" حداكثر تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخ 14 /04/ 96 ، به این شركت به نشاني: تهران - خيابان طالقاني - خيابان حافظ - خيابان رودسر غربي - پلاك 30 (ساختمان خلیج فارس) - طبقه همکف تسلیم نمايند.
درصورت نياز به اطلاعات بيشتر متقاضيان مي توانند با تلفن هاي 87521045-87521158 (021) تماس حاصل نمایند.
فرم استعلام ارزیابی کیفی
نظر دهید