13 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/06/22 - 09:12
  • تعداد بازدید خبر : 631
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهی خرید خدمات مشاوره به شماره م م ن / 010-1400 ت1مربوط به انجام خدمات مطالعات مفهومی ، طراحی پایه ،Feed و تهیه اسناد مناقصه EPC طرح توسعه میادین گازی ارم و پازن شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) 2001093221000073

متن صوتی

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران(سهامی خاص) درنظر دارد موضوع پروژه فوق­ الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق فرآیند خرید خدمات مشاوره به مشاور واجد شرایط واگذار نماید.

الف) شرح مختصر کار

انجام خدمات مشاوره مربوط به انجام خدمات مطالعات مفهومی ، طراحی پایه ،Feed و تهیه اسناد مناقصه EPC طرح توسعه میادین گازی ارم و پازن

 

ب) مدت، محل و برآورد اولیه اجرای کار

مدت اجرای پروژه 6 (شش) ماه و با بار مالی 298ر609ر558ر119ریال و محل اجرای پروژه تهران می باشد.

 

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی از جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در خرید خدمات مشاور الزامی است:

  1. داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کد اقتصادی وشناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر(فکس)
  2. داشتنگواهینامه صلاحیت معتبر و ظرفیت آزاد در حداقل پایه دو رشته مطالعات نفت و گاز با تخصص واحدهای پالایشگاه نفت و گاز و صنایع پتروشیمی و یا خطوط انتقال نفت و گاز و یا تاسیسات بالا دستی رو زمینی طبق سایت مشاوران تأیید صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه کشور 
  3. داشتن صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به سال مالی 1399 و ارائۀ مدارک جهت ارزیابی توان مالی.
  4. عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و دارا بودن گواهی امضاء الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت www.setadiran.ir

 

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مشاورین دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مشاوران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مشاوران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاءالکترونیکی را جهت شرکت در خرید خدمات مشاوره محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 1456 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استانها در سامانه www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه­گر " موجود است. آخرین مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی از سامانه ستاد ساعت 16:00 روز دوشنبه مورخ 04/07/1401 و آخرین مهلت ثبت اطلاعات در سامانه ستاد ساعت 16:00 روز دوشنبه مورخ 11/07/1401 می باشد.

    درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن 87524433-021 تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 15264
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب