28 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1400/11/13 - 15:58
  • تعداد بازدید خبر : 870
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهی مزایده عمومی شماره ف ن م /905-1400 مربوط به فروش انواع لوازم یدکی خودروهای سبک سنگین، راهسازی، کاترپیلار، کمپرسور و ماشین آلات متفرقه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران (ICOFC) به شماره سامانه ستاد 1000093221000004

متن صوتی

 

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نظردارد موضوع مزایده فوق‌الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق مزایده عمومی یک مرحله‌ای به فروش برساند.

الف) شرح مختصر کار

 

ردیف

شرح کالا

قیمت پایه کارشناسی (ریال)

محل نگهداری

زمان بازدید

1

مجموعه لوازم قطعات یدکی

خودروهای سنگین

(شامل 431 قلم به تعداد 1.787 قطعه)

3,707,500,000

انبار عملیات کالا  منطقه آغار

30/11/1400 الی 04/12/1400

 ساعت 8 الی 16

 

2

مجموعه لوازم قطعات یدکی

خودروهای متفرقه

(شامل 11 قلم به تعداد 61 قطعه)

10,300,000

انبار عملیات کالا  منطقه آغار

3

مجموعه لوازم قطعات یدکی کاترپیلار

(شامل 827 قلم به تعداد 5.550 قطعه)

2,160,400,000

انبار عملیات کالا  منطقه آغار

4

مجموعه لوازم قطعات

ماشین آلات راهسازی

(شامل 407 قلم به تعداد 1.649 قطعه)

2,278,780,000

انبار عملیات کالا  منطقه آغار

5

مجموعه لوازم قطعات یدکی خودروهای سبک

(شامل 800 قلم به تعداد 3.419 قطعه)

1,742,050,000

انبار عملیات کالا  منطقه آغار

6

مجموعه لوازم قطعات یدکی  کمپرسور

(شامل 160 قلم به تعداد 576 قطعه)

45,520,000

انبار عملیات کالا  منطقه آغار

جمع کل قیمت پایه کارشناسی

     9,944,550,000        

           

 

ب) مدت قرارداد، زمان و محل بازدید کالا:

زمان و محل بازدید کالاها به شرح جدول بند الف می‌باشد.

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مزایده (الزامی)

  1. -     داشتن توانائی ارائه ضمانت‌نامه بانکی: به مبلغ 497.227.500 ریال به‌عنوان تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار (مزایده).
  2. -    اشخاص حقوقی: ارائه مدارک ثبت شرکت شامل آگهی تأسیس روزنامه رسمی به همراه آخرین تغییرات، اساسنامه، کد اقتصادی و شناسه ملّی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر (فکس).
  3. -    اشخاص حقیقی: داشتن سن قانونی (18 سال تمام) به همراه ارائه اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملّی، آدرس دقیق پستی، تلفن همراه و ثابت.
د) شرایط و مهلت و محل دریافت اسناد مزایده

متقاضیان واجد شرایط مندرج در بند «ج» که تمایل به شرکت در مزایده را دارند می‌بایست جهت دریافت اسناد مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir  مراجعه کرده و جهت دریافت پاکات به نشانی: تهران- خیابان طالقانی- نرسیده به خیابان حافظ– پلاک 390  ساختمان رشت – طبقه اول اتاق 102 مراجعه نمایند.

ه) محل و زمان گشایش پاکات:

متقاضیان واجد شرایط مندرج در بند «ج» که تمایل به شرکت در مزایده را دارند می‌بایست پس از دریافت اسناد مزایده به شرح مندرج در بند «د» پیشنهادهای خود را طبق شرایط مندرج در دستورالعمل شرکت در مزایده تهیه و حداکثر تا ساعت 13 عصر روز یکشنبه مورخ 08/12/1400، به این شرکت به نشانی: تهران-خیابان طالقانی- خیابان حافظ– خیابان رودسر غربی– پلاک 30 (ساختمان خلیج‌فارس)- طبقه پنجم – کمیسیون مناقصات و مزایدات تسلیــم نمایند. جلسه گشایش پاکات رأس ساعت 09:00 صبح روز دو‌شنبه مورخ 09/12/1400 در سالن کنفرانس ساختمان خلیج فارس (طبقه پنجم) برگزار خواهد شد.

درصورت مغایرت بین قیمت درج شده در سامانه با قیمت مندرج در برگ پیشنهاد نرخ، قیمت درج شده در سامانه ملاک عمل خواهد بود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با تلفن 87524121-021 (مدیریت تدارکات و عملیات کالا) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 14822
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب