10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/03/27 - 07:14
  • تعداد بازدید خبر : 2440
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در پنجمین دوره ارزیابی عملیاتی تخصصی آتش نشانان شرکت ملی نفت ایران؛

آتش نشانان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران عناوین برتر را کسب کردند

آتش نشانان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پنجمین دوره ارزیابی عملیاتی تخصصی آتش نشانان شرکت ملی نفت ایران موفق به کسب عناوین برتر این دوره از رقابت ها شدند.


 آتش نشانان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پنجمین دوره ارزیابی عملیاتی تخصصی آتش نشانان شرکت ملی نفت ایران موفق به کسب عناوین برتر این دوره از رقابت ها شدند.

به گزارش‌پایگاه اطلاع رسانی نفت مناطق مرکزی ایران؛ مهندس آرش قشقائی سرپرست بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران امروز (شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه) با اعلام این خبر افزود: این ارزیابی‌ها با هدف سنجش توانایی و قابلیت های جسمی و ذهنی، میزان افزایش مهارت های عملیاتی در شرایط اضطراری و مواجهه با مخاطرات احتمالی در تاسیسات صنعت نفت، تبادل تجارب، رقابت سالم و ایجاد انگیزه و نشاط در آتش نشانان با حضور ۱۰ تیم از مجموعه شرکت های فرعی و تابعه شرکت ملی نفت ایران به مدت ۳ روز برگزار شد.

 وی در توضیح بیشتر گفت: در این دوره از مسابقات، آتش نشانان شرکت های بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب به عنوان نمایندگان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ۵ رشته تخصصی بصورت تیمی و انفرادی با دیگر آتش نشانان شرکت کننده از مدیریت ها و شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران به رقابت پرداختند.

قشقائی یادآور شد: بالارفتن از نردبان طنابی نجات، دوی ۱۰۰ متر با مانع، دوی ۴ در ۱۰۰ متر امدادی، عملیات آبرسانی به سیبل نشانه و سرعت عمل در پوشیدن تجهیزات حفاظتی آتش نشانی (PPE ) محورهای این دوره از ارزیابی بودند که آتش نشانان شرکت های بهره برداری زاگرس جنوبی و شرق توانستند پس از آتش نشانان شرکت نفت و گاز پارس حائز عناوین برتر دوم و سوم شوند.

وی پیرامون آتش نشانان برتر شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در رشته های انفرادی نیز افزود: حسین عرب قدیمی و احمد کاشف صنعتی از نفت و گاز شرق در رشته بالارفتن از نردبان طنابی نجات به عناوین دوم و سوم و احسان آقایی از نفت و گاز زاگرس جنوبی در دوی ۱۰۰ متر امدادی به عنوان سوم این دوره از رقابت ها دست یافتند.

سرپرست بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران نفت مناطق مرکزی ایران فاکتورهایی همچون چابکی، سرعت و دقت را در حوزه فعالیت های آتش نشانان حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در راستای حفاظت هر چه بیشتر از تاسیسات صنعت نفت و پیشگیری از مخاطرات احتمالی، این دوره از رقابت ها با هدایت و راهبری مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) شرکت ملی نفت ایران برگزار گردید.

قشقائی گفت: چهار تیم برگزیده این دوره از رقابت ها بعنوان نمایندگان شرکت ملی نفت ایران به ششمین دوره ارزیابی تخصصی آتش نشانان وزارت نفت که مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

پنجمین دوره از ارزیابی عملیاتی تخصصی آتش نشانان شرکت ملی نفت ایران به میزبانی شرکت های پایانه های نفتی ایران و نفت و گاز خزر از ۲۳ الی ۲۵ خردادماه جاری در شهر نکا در استان مازندران برگزار شد.

 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15711
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب