27 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/12/02 - 20:02
  • تعداد بازدید خبر : 1165
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

آیین معارفه و تکریم فرمانده جدید پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج) نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد

با حضور مدیرعامل نفت مرکزی ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی نفت ایران و اعضا هیات مدیره و روسای ستادی، آیین معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

با حضور مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی نفت ایران و اعضا هیات مدیره و روسای ادارت ستادی این شرکت، آیین معارفه و تکریم فرمانده جدید و پیشین پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) ستاد نفت مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفت مناطق مرکزی ایران؛ مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این آیین ضمن تشکر از زحمات علیرضا عیدک زاده فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) ستاد این شرکت، برای احمد یوسفوند در کسوت فرمانده جدید این پایگاه آرزوی موفقیت کرد.

حیدری در این مراسم، مهم ترین وظیفه مجموعه نفت مناطق مرکزی ایران را تولید و تامین گاز کشور بویژه در فصول سرد سال عنوان کرد و افزود: ماحصل تلاش های جهادی و روحیه بسیجی کارکنان خدوم را می توان در افزایش تولید به میزان 10 درصد بیشتر از برنامه ابلاغی نظاره گر بود.

وی شاخص بارز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران را گستردگی حوزه عملیاتی در بیش از 14 استان کشور و دارا بودن نیروی انسانی متخصص و متعهد دانست و گفت: کارکنان مخلص و مجاهد این شرکت در تمامی مدیریت ها و واحدها، همواره پشتیبان خط مقدم تولید بوده اند که این روحیه جهادی به نوبه خود ستودنی و قابل تقدیر است.

وی، اتکال به خدا، نهادینه بودن روحیه جهاد و جهادگری، متعهد بودن و مسئولیت پذیری در قبال وظایف محول شده به شرکت، وجدان کاری و بهره وری را از مهم ترین ویژگی های کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بعنوان بزرگترین تولیدکننده گاز مناطق خشکی کشور بیان کرد و بر لزوم تقویت هرچه بیش تر این اصول اعتقادی تاکید کرد.

همچنین در این آیین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی نفت ایران، تشکیل شورای بسیج را با  حمایت های مستمر مدیرعامل و فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت نفت مناطق مرکزی ایران را با هدف استمرار اصل مهم جهاد تبیین که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عنوان شد را ضروری خواند.

دکتر طالبی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه بسیج یک تفکر، گفتمان و فرهنگ می باشد نهادینه کردن مطالبه گری، تحول، نقد منصفانه و گفتمان سازی که جزو اساسی ترین موضوعات جهاد تبیین می باشد را از جمله وظایف مهم بسیچ بیان کرد.

وی، توکل به خدا، صفا و خلوص نیت، بصیرت، آگاهی و معرفت، شادابی و نشاط، امیدواری و امیدافزایی و نظم و انضباط را از مهمترین خصیصه های بارز بسیجیان در کلام مقام معظم رهبری دانستند و بر زنده نگه داشتن این شاخص ها تاکید کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی نفت ایران در پایان با اشاره به حضور 14 حوزه فعال پایگاه مقاومت بسیج در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران یادآور شد: این شرکت با ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این حوزه، استعداد تبدیل شدن به یک حوزه مستقل پایگاه بسیج را در خود دارا می باشد.

در این نشست، فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) نفت مناطق مرکزی ایران ضمن تشکر از حسن اعتماد مهندس حیدری و دکتر طالبی از اقدامات انجام شده علیرضا عیدک زاده فرمانده پیشین این پایگاه تشکر و قدردانی کرد.

یوسفوند، بسیج را حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با تاسی از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ضرورت جهاد تبیین اقدامات تاثیرگذاری را در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در سازمان نهادینه کنیم.

وی رویکرد امید آفرینی و جهاد خدمت را سرلوحه فعالیت های مخلصانه بسیج در راستای تعالی منافع کشور دانست.

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) نفت مناطق مرکزی ایران افزود: یکی از مبانی جهاد تبیین اطلاع رسانی پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از انقلاب می باشد که در این حوزه باید دستاوردهای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران را به صورت قالب های رسانه ای تولید و منتشر کنیم.

یوسفوند در پایان یادآور شد در راستای سبک زندگی ایرانی اسلامی و با اعتقاد به شعار هر کارمند یک پایگاه بسیج است، مصمم هستیم در مسیر تحقق و تعالی تفکر بسیجی و نهادینه کردن جهاد تبیین اقدامات مهمی را پایه گذاری کنیم.

 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15578
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب