10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/18 - 13:41
  • تعداد بازدید خبر : 769
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر عامل نفت مناطق مرکزی :

با توسعه میدان‌های جدید ، غرب کشور متحول می شود

مدیر عامل نفت مناطق مرکزی در بازدید از میدانهای گازی تنگ بیجار ، باباقیر و بانکول توسعه این میادین را نقطه آغازین در تحول غرب کشور ذکر کرد.

مدیر عامل نفت مناطق مرکزی در بازدید از میدانهای گازی تنگ بیجار ، باباقیر و بانکول توسعه این میادین را نقطه آغازین در تحول غرب کشور ذکر کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس  مهدی حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت :  در طرح توسعه این میادین، توسعه پایدار منطقه و توجه به الزامات زیست محیطی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با راه اندازی و آغاز به کار این پروژه ها علاوه بر ایجاد چشم‌اندازهای روشن در گسترش فرصت‌های شغلی، افزایش ظرفیت پالایشگاه گاز ایلام و تأمین خوراک پتروشیمی استان ایلام، بخشی از گاز مصرفی سرانه خانگی و تجاری استان‌های غرب کشور نیز تامین می شود.
 
مهندس حیدری با تاکید بر اهمیت راه اندازی طرح توسعه فاز دو تنگ بیجار تصریح کرد :  میدان گازی  تنگ‌ بیجار در حال حاضر 250 میلیون فوت مکعب ظرفیت دارد و بر اساس برنامه ریزی ها در طرح توسعه فاز دو آن قرار است این ظرفیت به 400 میلیون فوت مکعب برسد.
 
بر اساس این گزارش ، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و هیات همراه  در میادین باباقیر و بانکول حضور یافته و از نزدیک در جریان  روند اجرایی آماده سازی محل چاهها  و حفاری اولین چاه های میادین یاد شده  با هدف ارزیابی سازندی  قرار گرفتند و ضمن بررسی روند پیشرفت عملیات اجرایی آنها، مهندس حیدری  خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران در این منطقه، پروژه درصد پیشرفت خوبی داشته و انشالله با تداوم بیشر تلاش های همکاران تا اواسط سال آینده  به بهره برداری برسد. 
 
این گزارش می افزاید در این بازدید مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و مدیران و روسای ستادی این شرکت ، مهندس حیدری و هیات همراه از ستاد تهران را همراهی کرده و به بیان خواسته ها و  نظرات خود در پیشبرد پروژه ها و امور اجرایی پرداختند.
 
  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 16016
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب