10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/04 - 09:29
  • تعداد بازدید خبر : 2359
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
مهندس حیدری ابراز داشت:

بازتعریف نقش جدید برای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران+تصویر

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به نقش حمایتی مدیریت شرکت ملی نفت ایران مبنی بر تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در این شرکت ،از آمادگی برای دستیابی به این اهداف خبر داد.


مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به نقش حمایتی مدیریت شرکت ملی نفت ایران مبنی بر تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در این شرکت ،از آمادگی برای دستیابی به این اهداف خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس مهدی حیدری در آیین معارفه و تودیع سرپرست مدیریت عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به جایگاه ویژه شرکت در تولید نفت ، گاز ، ذخیره سازی گاز طبیعی و حفاری چاههای ژرف برای تامین آب استانهای کم برخوردار از منابع آب ، اظهار داشت: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با توجه به کارکرد جدید خود و پشتیبانی های صورت گرفته از سوی دکتر محسن خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران برای انجام طرحهای پیش رو ، همه تلاش خود را برای رسیدن به این برنامه ها هدفگذاری نموده است.

وی  با بیان اینکه برای رسیدن به این چشم انداز نیازمند همفکری و  مساعدت همه کارکنان در بخشهای مختلف ستادی و عملیاتی هستیم ،خاطرنشان کرد : با همکاری و همفکری افق های پیش رو قابل تحقق است و ثمره شیرین آن به نام همه به ثبت خواهد  رسید.

مهندس حیدری  تصریح کرد: در راستای افزایش تولید از پروژه‌های طرح ضربتی، سه میدان کلیدی و مهم داریم که تمام مجموعه وزارت نفت همه همت خود را بر توسعه این سه میدان گذاشته است.دو میدان از این سه میدان در مجموعه زاگرس جنوبی مستقر است که امید داریم با همکاری مناطق عملیاتی این دو میدان در فاز اجرایی با تولید خوبی در راستای جبران بخشی از ناترازی گاز مواجه شوند.

مهندس حیدری در رابطه با اهمیت جایگاه مدیریت تولید، عملیات و استراتژیک بودن تولید گاز در مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی  خاطر نشان کرد :با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ، زمستان امسال شاهد افزایش و ارتقای عملکرد شرکت در تامین گاز باشیم.

وی، هدف از تغییرات را تزریق انگیزه و حاکمیت اندیشه جدید در سیستم ذکر و عنوان کرد: گردش نخبگانی و مدیریتی امری طبیعی است.جابجابی مدیریتی در مجموعه نفت مناطق مرکزی ایران، به هیچ عنوان سلیقه‌ای نیست و بنایمان این است که در شرایط فعلی کشور، از ظرفیت های همکاران استفاده نماییم.

مهندس حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرکت بهره برداری زاگرس جنوبی واجد نیروهای توانمند و باتجربه است که باید از این پتانسیل نیروی انسانی ، استفاده بهینه را در صنعت نفت به عمل آورد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز نگاه پشتیبانی نسبت به همدیگر و تعلق خاطر سازمانی در نفت مناطق مرکزی ایران ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در خاتمه سخنان خود بیان کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی دراستانهای  فارس، هرمزگان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد  اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش ، مهندس علی منتصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مهندس محمود نصیری بابت سال‌ها تلاش جهادی در مجموعه مناطق عملیاتی و ستاد شیراز، بیان داشت: تاکید ما تمرکز بر ایستگاه تقویت فشار نار، ایستگاههای هما وراوی، مرکز تفکیک تابناک، خدمات پشتیبانی مناطق عملیاتی، ساماندهی مباحث حقوقی و قراردادهای مناطق عملیاتی، عدم تغییر در احجام حین انجام خدمات و مباحث رفاهی و نیروی انسانی در کنار ارتقای تولید است.

این گزارش می افزاید مهندس علیرضا ترنج زرد، سرپرست مدیریت عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از اعتماد مدیریت شرکت تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15716
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب