10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/09 - 21:37
  • تعداد بازدید خبر : 575
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه توانمندی‌های تولید ایرانی/ تشریح دستاوردهای صنعت نفت+تصویر

جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران توضیحات لازم را درباره طرح‌ها، توانمندی شرکت‌های ایرانی و حضور دانش‌بنیان‌ها در صنعت نفت ارائه دادند.

جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران توضیحات لازم را درباره طرح‌ها، توانمندی شرکت‌های ایرانی و حضور دانش‌بنیان‌ها در صنعت نفت ارائه دادند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ساعتی پیش، از نمایشگاه توانمندی‌های تولید ایرانی که در حسینیه امام خمینی(ره) برپا شده است، بازدید کردند.
 
جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این بازدید توضیحات لازم را درباره طرح‌ها، توانمندی شرکت‌های ایرانی و حضور دانش‌بنیان‌ها در صنعت نفت ارائه دادند.
 
 برنامه‌های افزایش تولید نفت و گاز، ظرفیت‌های صنعت نفت، سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده، تولید بار اول و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه بخش بالادستی صنعت نفت با کمک هلدینگ‌های بزرگ پتروشیمی، تکمیل زنجیره ارزش افزوده در صنعت نفت، صادرات خدمات فنی و مهندسی، احیای چاه‌های مرده و کم‌بازده و جمع‌آوری گازهای مشعل به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله مهم‌ترین محورهای ارائه‌شده از سوی وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مقام معظم رهبری بود.
 
در این نمایشگاه، تولیدات داخلی کشور، با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان و زنجیره‌ی تامین تولید در ۴۰ غرفه ارائه شده است.
 
در این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش‌های انرژی، صنعت نفت و پتروشیمی، صنایع خودروسازی، معدن و صنایع معدنی و فلزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و ساخت ماهواره، صنایع غذایی و کشاورزی، تجهیزات پزشکی، صنایع دستی، حمل‌ونقل هوایی، دریایی، ریلی و زمینی، صنایع نساجی و مسکن و لوازم خانگی آخرین دستاوردها و تولیدات خود را به نمایش گذاشته بودند.
 
  • گروه خبری : خبر,سایر منابع,تصويري
  • کد خبر : 15995
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب