10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/13 - 18:57
  • تعداد بازدید خبر : 2423
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از ایستگاه‌ تقویت فشارگاز منطقه بیات دهلران

مهندس مهدی حیدری مدیرعامل نفت مرکزی و هیات همراه با هدف بررسی روند پیشرفت اجرای پروژه‌ ایستگاه‌ تقویت فشار گاز دهلران از منطقه بیات موسیان دهلران بازدید کردند.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و هیات همراه با هدف بررسی روند پیشرفت اجرای پروژه‌ ایستگاه‌ تقویت فشار گاز دهلران از منطقه بیات موسیان دهلران بازدید کردند.  
 
مهندس حیدری در ابتدای این بازدید با حضور در محل ایستگاه تقویت فشار گاز دهلران، وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه را مورد بررسی و پروژه را از نزدیک پایش نمودند. 
 
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به اهداف این بازدید گفت: وظیفه فشار افزایی گاز میادین دهلران و دانان به میزان 82 میلیون فوت مکعب و تجمیع آن با 71 میلیون فوت مکعب گاز میدان آذر و انتقال 153 میلیون فوت مکعب گاز به منظور تامین خوراک NGL3100 بود که در برنامه تعهد تولید این میدان بر عهده نفت مرکزی قرار گرفته، لذا این ایستگاه که بالغ بر 60 درصد خوراک NGL3100 را تامین می کند از اهمیت و ضرورت بسیار مهمی برخوردار می باشد و  لازم است تا قبل از راه اندازی NGL3100  ایستگاه تقویت فشار دهلران نیز آماده بهره برداری شود.
 
درپایان با حضور مهندس حیدری مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی و هیئت همراه و مهندسین تیم اجرایی پروژه جلسه ای در سالن جلسات برگزار شد و پس از ارزیابی و بررسی موارد مهم و چالشی، راهکارهای لازم ارائه و در نهایت موضوعات جمع بندی شدند.
 
  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15726
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب