10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/12 - 11:12
  • تعداد بازدید خبر : 2789
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
با حضور مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران صورت گرفت:

بررسی چالش های تولید و همچنین توسعه پروژه های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در سال جدید+تصویر

چالش های تولید نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در سال جدید با حضور مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و هیات همراه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

چالش های تولید نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در سال جدید با حضور مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و هیات همراه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران , مهندس مهدی حیدری در این نشست هدف از حضور در مناطق عملیاتی را برقراری ارتباط مؤثر با کارکنان و بررسی چالش های آنها عنوان و خاطر نشان کرد: نیروی انسانی یکی از سرمایه های مهم هر سازمان است و تحول مدیریت شرکت ها می تواند نقش بسزایی در تحول اداری و پیشبرد اهداف سازمانی داشته باشد و تغییر در سمت های سازمانی این شرکت و شرکت های تابعه نیز در همین راستا صورت می گیرد.

وی در این جلسه از خدمات مهندس علی رضایی مدیرعامل سابق تجلیل و انتصاب مهندس محمود نصیری سرپرست جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب را تبریک گفت.

مهندس حیدری با تاکید بر رشد و توسعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه به صورت متوازن در زمینه های مختلف فنی، عملیاتی، منابع انسانی و... اظهار داشت: در سایه حمایت های ویژه مدیر عامل محترم شرکت ملی نفت ایران جناب آقای دکتر خجسته مهر و همکاری، همدلی و همراهی همه مدیران، روسا و کارکنان، این شرکت توانست در گامی نو علاوه بر تولید نفت، گاز و ذخیره سازی، مسئولیت تولید آب در چاههای ژرف استان سیستان و بلوچستان را نیز بر عهده گیرد.

بر أساس این گزارش ، مهندس حیدری به اهمیت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب اشاره و تصریح کرد : این شرکت علاوه بر تولید گاز زمستانی بخشی از کشور، تولید اصلی نفت در مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران را بر عهده دارد و با برنامه ریزی صورت گرفته این مسئولیت در ادامه نیز با پروژه های مختلف توسعه میادین گاز و نفت و ذخیره سازی پررنگ تر خواهد بود.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پایان به اهمیت بحث مسئولیت اجتماعی شرکت های تابعه تاکید نمود و گفت: تولید پایدار بدون توجه به محیط پیرامونی و توسعه پایدار جوامع محلی معنایی ندارد،

وی افزود: شرکت های تابعه باید برنامه ریزی منسجمی در خصوص تعریف پروژه های مسئولیت اجتماعی داشته باشند.

در ادامه این جلسه روسای واحد های مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب نیز به ارائه گزارشی از عملکرد خود و بیان چالش ها و مشکلات در زمینه تولید نفت و گاز پرداختند.

این گزارش می افزاید ، در این جلسه آقایان عباس رزمی مدیر ایمنی، بهداشت ومحیط زیست (HSE) ، علیرضا عیدک زاده رییس ایمنی و آتش نشانی مدیریت HSE و پدافندغیرعامل شرکت ملی نفت ایران,حسین ملک‌میرزایی مشاور مدیرعامل در امور مناطق محروم نفتی و گازی شرکت ملی نفت ایران، علی سلمانی پور مدیر منابع انسانی، ایمان ارجمند راد مشاور مدیرعامل و رئیس روابط عمومی، علی رضایی مشاور مدیرعامل و آرش قشقایی سرپرست ایمنی، بهداشت ومحیط زیست(HSE) شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و همچنین محمود نصیری سرپرست مدیریت، مدیران و روسای ستادی و عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب حضور داشتند.

لازم به ذکر است بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مهندس حیدری و هیات همراه در ادامه این بازدید در استان ایلام نیز حضور خواهند یافت و ضمن دیدار با استاندار، نمایندگان استان و مسئولان کشوری و لشکری این استان به بررسی چالش های تولید در حوزه عملیاتی غرب خواهند پرداخت و همچنین از منطقه عملیاتی دهلران و پروژه های ایستگاه های تقویت فشار و میادین نفتی در حال توسعه  نیز  بازدید خواهند نمود.

 

 

  • گروه خبری : خبر,اخبار مدیر عامل,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15724
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب