10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/01 - 21:55
  • تعداد بازدید خبر : 2275
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور مدیریت غرب و ساختار شرکت ملی نفت ایران؛

ساختار سازمانی میدان نفتی آذر مورد بررسی قرار گرفت

با حضور مهندس محمود نصیری سرپرست نفت و گاز غرب، مهندس حسین پوردغایی رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری نفت مرکزی و همچنین نمایندگان مدیریت ساختار شرکت ملی نفت ایران ، ساختار سازمانی میدان نفتی آذر مورد بررسی قرار گرفت.

با حضور مهندس محمود نصیری سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب ، اعضای هیات مدیره  و مهندس حسین پوردغایی رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با نمایندگان مدیریت ساختار شرکت ملی نفت ایران ، ساختار سازمانی میدان نفتی آذر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این نشست ، چالشها و موانع ساختاری میدان نفتی آذر و همچنین راهکارهای اجرایی و عملیاتی برون رفت از آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با همکاری و همراهی نمایندگان مدیریت ساختار شرکت ملی نفت ایران و شرکت نفت مناطق مرکزی تصمیم گیری های لازم صورت پذیرفت.  

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته،  در آینده ای نزدیک راهبری و نظارت بر میدان نفتی آذر در قالب قرارداد عملیات و بهره برداری و تعمیرات( O&M ) از شرکت مهندسی و توسعه نفت به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب واگذار می شود.

بر أساس این گزارش ، میدان نفتی آذر در ۲۵ کیلومتری شهرستان مهران(مرز ایران با کشور عراق) در بلوک اکتشافی اناران استان ایلام واقع شده و به دلیل مشترک بودن میدان با کشور عراق از اهمیت راهبردی ویژه ای برخوردار است. در این میدان تاکنون ۱۹ حلقه چاه نفت به همراه طراحی و ساخت تاسیسات سطح الارضی، واحدهای جداسازی و خطوط انتقال با هدف نهایی تولید روزانه ۶۵ هزار بشکه نفت خام حفاری و مورد بهره برداری قرار گرفته است و تولید ۳۰ هزار بشکه از آن به عنوان تولید زودهنگام توسط شرکت مهندسی و توسعه سروک و آذر(S A E D)  در سال ۱۳۹۵  محقق شده است.

 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15714
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب