17 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/09/29 - 10:05
  • تعداد بازدید خبر : 1016
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

شرکت نفت مناطق مرکزی در رویداد فناورانه پتروتک دو توافقنامه امضا کرد

در دومین رویداد فناورانه پتروتک ، دو توافقنامه همکاری بین شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به عنوان کارفرما و پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه صنعت نفت امضا شد.

 در دومین رویداد فناورانه پتروتک ، دو توافقنامه همکاری بین شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به عنوان کارفرما و پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه صنعت نفت امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، در حاشیه دومین رویداد فناورانه پتروتک که به میزبانی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد ، توافقنامه همکاری انجام خدمات فنی ، پژوهشی ، آزمایشگاهی و آموزشی بین شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و  دانشگاه صنعت نفت ، با حضور مهندس مهدی حیدری  مدیر عامل و دکتر محمد چهاردولی رییس دانشگاه صنعت نفت منعقد شد.

بر اساس این گزارش ،موضوع  توافقنامه انجام پروژه های تخصصی در حوزه های بالادستی و پایین دستی  نفت و گاز ، انرژی و  محیط زیست و همچنین انجام کلیه خدمات مشاوره های مطالعاتی و تحقیقاتی ، آزمایشگاهی ، طراحی ، اجرای آزمایش میدانی و پایلوت  و خدمات آموزشی  برای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است.همچنین مدیریت های ستادی و شرکتهای بهره بردار زیر مجموعه شرکت و نیز دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه امکان بهره مندی از محتوی و مزایای این توافق نامه را دارند.

این گزارش می افزاید ، موافقت نامه همکاری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و پژوهشگاه صنعت نفت با هدفتکمیل ، توسعه و اجرای طرح های فناورانه و نوآورانه چالش محور در حوزه های بالادستی  و پایین دستی نفت و گاز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران  امضا شد.

این موافقتنامه که به امضای مهندس مهدی حیدری مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و عظیم کلانتری، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت رسید ، به منظور تکمیل و توسعه طرحهای فناورانه و نوآورانه مسئله محور ارایه شده توسط پژوهشگاه ، شرکتهای دانش بنیان و هسته های فناور جهت حل چالشهای شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با استقرار نظام نوآوری و انجام پروژه های تخصصی در حوزه های بالادستی و پایین دستی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است.

از دیگر بندهای این موافقنامه می توان به انجام پروژه های تخصصی جهت حل چالش های فعلی و پیش رو در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در حوزه های بالادستی و پایین دستی نفت و گاز ، انرژی ، محیط زیست و تکمیل سطح آمادگی فناوری ها و پیاده سازی پایلوت های فناورانه در مناطق هدف و همچنین انجام کلیه خدمات مشاوره ای ، مطالعاتی و تحقیقاتی ، آزمایشگاهی و خدمات آموزشی و سایر خدمات اشاره کرد.

همچنین مدیریت های ستادی و شرکتهای بهره بردار زیر مجموعه نفت مرکزی و نیز شرکت های داخلی دانش بنیان و هسته های فناور که طرحهای غربالگری شده ذیل حل چالشهای تولید و نگهداشت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران را دارا می باشند ، امکان بهره مندی از محتوا و مزایای این موافقت نامه را ذیل پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان مدیر توسعه دهنده فناوری های مورد نیاز در صنعت نفت را دارند.

لازم به ذکر است دومین رویداد پتروتک با حضور مدیران ارشد صنعت نفت  به میزبانی پژوهشگاه صنعت نفت از روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه آغاز شده و تا ۳۰ آذر ادامه دارد.

 

  • گروه خبری : خبر,اخبار مدیر عامل,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15938
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب