13 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/06/15 - 12:55
  • تعداد بازدید خبر : 1396
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

عملکرد مطلوب تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی سروستان مورد تقدیر قرار گرفت +تصویر

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از منطقه عملیاتی سروستان و سعادت آباد ازعملکرد مطلوب و تلاش‌های همکاران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در انجام تعمیرات اساسی این منطقه تقدیر و تشکر نمود.

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید  از منطقه عملیاتی سروستان و سعادت آباد ازعملکرد مطلوب و تلاش‌های همکاران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در انجام تعمیرات اساسی این منطقه تقدیر و تشکر نمود. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس مهدی حیدری در این بازدید به رعایت کامل الزامات HSE با هدف اطمینان از استمرار تولید پایدار و مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت مطابق با دستورالعمل‌های بازرسی فنی تاکید کرد. 

بر اساس این گزارش ، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت و هیات همراه در حاشیه سفر یک روزه به استان فارس که به منظور حضور در آیین گشایش باشگاه ورزشی شهرستان کوار حضور یافته بودند ،  با حضور در  منطقه عملیاتی سروستان در جریان روند اجرایی تعمیرات اساسی این منطقه قرار گرفتند.  

این گزارش می افزاید، منطقه عملیاتی سروستان و سعادت آباد زیرمجموعه  شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در ۸۰ کیلومتری شیراز و در گستره جغرافیایی شهرستان سروستان قرار دارد و بخشی از خوراک مورد نیاز پالایشگاه نفت شیراز را تامین می‌کند.

 

 
 
 
  • گروه خبری : خبر,اخبار مدیر عامل,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15805
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب