10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/13 - 19:07
  • تعداد بازدید خبر : 2535
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران :

فاز دوم توسعه منطقه تنگ بیجار در آینده ای نزدیک شروع خواهد شد

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ادامه بازدیدهای خود از غرب کشور در دیدار با استاندار ایلام از آغاز توسعه فاز دوم میدان گازی تنگ بیجار در آینده نزدیک خبر داد.

 
مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ادامه بازدیدهای خود از غرب کشور  در دیدار با استاندار ایلام  از آغاز  توسعه فاز دوم میدان گازی تنگ بیجار در آینده نزدیک خبر داد و افزود :با حمایت های ویژه جناب آقای دکتر خجسته مهر ، مدیر عامل محترم شرکت ملی نفت ایران ، توسعه فاز دوم میدان گازی  تنگ بیجار با هدف تامین پایدار خوراک پالایشگاه گاز ایلام و توسعه میدان دانان به منظور افزایش تولید نفت،همچنین ایستگاه های تقویت فشار دهلران،چشمه خوش و پایدار غرب، شاخص‌ترین پروژه‌های حوزه نفت و گاز در دست اجرا در استان  ایلام است که با انجام آن علاوه بر تحول بزرگ اقتصادی گام مهمی نیز در راستای اشتغال آفرینی استان خواهد بود.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس مهدی حیدری در این دیدار ضمن تقدیم سلام گرم مقام عالی وزارت و مدیر عامل محترم شرکت ملی نفت ایران ،با تقدیر از پیگیری و حمایت های مجموعه مدیران و نمایندگان استان در خصوص توسعه میادین نفت و گاز ایلام گفت: پتانسیل‌های خوبی در استان ایلام  در حوزه نفت و گاز وجود دارد که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته برای تکمیل این پروژه‌ها و پروژه‌های آتی، روزهای خوبی را برای این  استان  متصور هستیم  و انشالله با تداوم حمایت های مجموعه مدیران و نمایندگان استان و برنامه ریزی های صورت گرفته فاز دوم توسعه منطقه تنگ بیجار در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.  
 
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ادامه به تعهدات مسئولیت اجتماعی شرکت اشاره کرد و گفت: علاوه بر انجام پروژه های متعدد مسئولیت اجتماعی در سطح استان ایلام، طرح جمع آوری گازهای مشعل با اجرای پروژه‌های احداث ایستگاهای تقویت فشار چشمه خوش، دهلران و مینی ان جی ال چشمه خوش در مراحل نهایی است  و با انجام این پروژه های عظیم علاوه بر جلوگیری از سوختن گازهای همراه و ایجاد اشتغال گام مهمی در تحول و رونق اقتصادی استان خواهد بود و فرصتی مناسب برای رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم فراهم می‌شود.
 
براساس این گزارش ، این دیدار که در محل استانداری ایلام برگزار شد، دکتر بهرام‌نیا استاندار، دکتر سارا فلاحی و علی اکبر بسطامی نمایندگان مردم شریف استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند درخصوص مسائل مشترک حوزه نفت و گاز در این استان، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
در ادامه این دیدار دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام نیز با تبریک انتصاب مهندس محمود نصیری سرپرست جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب ، عدالت و عدالت محوری را از مهمترین ویژگی های دولت سیزدهم عنوان نمود و افزود: انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام را در راستای اجرای عدالت دانست و از از همه کسانی که در این عرصه کمک کردند، قدردانی نمود.
 
دکتر بهرام نیا  با بیان اینکه استان ایلام ۱۱ درصد منابع گازی و شش درصد منابع نفتی کشور را در اختیار دارد، و این خود گویای ظرفیت‌های استان ایلام در حوزه نفت و گاز است و بر آمادگی مجموعه مدیران و نمایندگان استان در خصوص توسعه این میادین تاکید نمود. 
 
وی با بیان اینکه مجموعه نفت و گاز باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند، خاطرنشان کرد : این شرکت‌ها در راستای وظیفه اجتماعی خود در شهرهایی که پروژه‌های خود را اجرا می‌کنند باید به محیط پیرامونی خود نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند که این از مطالبات به حق مردم است.
 
استاندار ایلام با بیان اینکه توسعه میادین نفت و گاز استان در دستور کار قرار دارد، گفت: استان ایلام از تمام مزیت‌ها برای تبدیل شدن به پارس غربی برخوردار است و این گفتمان باید عملیاتی شود.
 
این گزارش می افزاید ، مهندس محمود نصیری سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب نیز با تقدیر از حسن اعتماد مجموعه مدیریت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ابراز امیدواری نمود با حمایت های مدیریت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مدیران و نمایندگان استان های حوزه کاری خود در راستای اهداف تعیین شده وزارت نفت و توسعه میادین نفت. گاز کشور گام بردارد.
 
  • گروه خبری : خبر,اخبار مدیر عامل,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15727
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب