09 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/23 - 09:38
  • تعداد بازدید خبر : 2311
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به منظور بررسی روند پیشرفت اجرای پروژه‌ طرح توسعه میدان نفتی دانان;

مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از میدان نفتی دانان بازدید کرد+تصویر

مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به منظور بررسی روند پیشرفت اجرای پروژه‌ طرح توسعه میدان نفتی دانان از این میدان بازدید کرد.

 
مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به منظور بررسی روند پیشرفت اجرای پروژه‌ طرح توسعه  میدان نفتی دانان از این میدان بازدید کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مهندس حیدری مدیر عامل این شرکت، و هیات همراه با همراهی محمود نصیری سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب از روند پیشرفت فاز دوم طرح نگهداشت و افزایش تولید میدان نفتی دانان که  شامل ۱۱ حلقه چاه جدید و‌ واحد نمک زدایی است بازدید کرد.
 
مدیرعامل نفت مرکزی در جلسه ای که به همین منظور در منطقه برگزار شد ضمن بررسی آخرین وضعیت چاهها، نصب تسهیلات سرچاهی، وضعیت واحد نمک‌زدایی و تحویل نهایی پروژه میدان نفتی دانان به نفت مرکزی ایران اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی دقیق و تسریع در فعالیت های اجرایی و انجام کارهای باقیمانده در کمترین زمان ممکن, دیگر چاههای پروژه نیز به تولید رسیده و افزایش تولید برنامه ریزی شده محقق شود.
 
مهندس حیدری در این جلسه همچنین بر حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: نفت مرکزی آمادگی همکاری و حمایت از شرکت های دانش بنیان داخلی و دانشگاه‌ها را به منظور افزایش و نگه داشت تولید دارد.
 
وی در ادامه از زحمات و تلاش های صادقانه و فداکاری کارکنان مناطق عملیاتی که در این فصل از سال در دمای ۵۰ درجه سانتیگراد مشغول خدمت رسانی به هموطنان هستند تشکر و قدردانی کرد.
 
گفتنی است میدان نفتی دانان در استان ایلام با فاصله ۳۰ کیلومتری از جنوب شرقی دهلران و ۸۰ کیلومتری شمال غربی اندیمشک است و نفت خام استحصال شده از آن پس از نمک زدایی، شیرین‌سازی و فشارافزایی، توسط خطوط لوله انتقال به مبادی مورد نظر ارسال می‌شود.
 
 
  • گروه خبری : خبر,اخبار مدیر عامل,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15734
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب