17 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/09/25 - 08:01
  • تعداد بازدید خبر : 998
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نوزدهمین سمپوزیوم روابط عمومی و افتخار آفرینی نفت مرکزی؛

مدیر عامل نفت مناطق مرکزی ایران به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر انتخاب شد

در نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور ، مدیر عامل و روابط عمومی های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکتهای تابعه بهره برداری نفت و گاز غرب و شرق موفق به کسب نشان افتخار شدند .

در نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور ، مدیر عامل و روابط عمومی های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکتهای تابعه بهره برداری نفت و گاز غرب و شرق موفق به کسب نشان افتخار شدند .
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، در این جشنواره که  با موضوع مهارت‌های کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی طی روزهای ۲۰ تا ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین‌الملل در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد ، مهندس مهدی حیدری مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر انتخاب شد.
 
بر اساس این گزارش ، نشان ویژه خلاقیت بر اساس رای هیات داوران نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و بیستمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به دلیل توجه شایسته به خلاقیت و نوآوری در فعالیت های ارتباطی و رعایت استاندردهای حرفه ای در این زمینه و استفاده از عناصر خلاقانه به منظور تحول در فعالیت های ارتباطی و تازه گردانی مستمر آنها به ویژه در تولیدات فرهنگی اعم از موشن ها ، ویدئوهای تبلیغاتی و به طور مشخص طراحی و راه اندازی پلتفرم اختصاصی نما ، به روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اهدا شد.
 
این گزارش می افزاید ، روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق  به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای و مدیریت راهبردی روابط عمومی ، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها در موضوع ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع تکریم شد. همچنین روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب نیز به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای و مدیریت راهبردی روابط عمومی ، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها در موضوع اطلاع رسانی نشان برتر را به خود اختصاص داد.
 
 
  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15930
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب