21 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/12/09 - 13:00
  • تعداد بازدید خبر : 1604
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران خبر داد: برنامه بلند مدت افزایش تولید ۱۰۰ میلیون متر مکعب گاز تا سال ۱۴۰۵

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از هدف گذاری این شرکت برای افزایش ظرفیت تولید گاز به میزان ۱۰۰ میلیون متر مکعب در روز تا سال ۱۴۰۵ خبر داد.

 مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از هدف گذاری این شرکت برای افزایش ظرفیت تولید گاز به میزان ۱۰۰ میلیون متر مکعب در روز تا سال ۱۴۰۵ خبر داد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران؛ مهندس مهدی حیدری صبح امروز( سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱) در نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت مناطق مرکزی ایران در کرمانشاه ضمن اعلام این خبر گفت: در کوتاه مدت نیز این شرکت برنامه افزایش تولید به میزان ۱۰ میلیون متر مکعب گاز در سال ۱۴۰۲ را در برنامه دارد. 

وی افزود: باید خود را برای تحول عظیم و اجرای پروژه‌ها در راستای رسیدن به برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت آماده کنیم. 

حیدری با اشاره به تلاش و کوشش شرکت های تابعه بهره برداری نفت و گاز شرق، غرب و زاگرس جنوبی در تحقق برنامه‌های تولید در سال جاری گفت: انتظار داریم در سال آینده نیز این شرکت‌های بهره بردار تابعه هم در بخش پروژه ها و هم در تولید حداکثری، مجموعه نفت مناطق مرکزی ایران را برای تحقق برنامه‌ها یاری رسانند. 

شایان ذکر است؛ جلسات پیش بینی بهره دهی چاه های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای نیمه اول سال ۱۴۰۲ به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در حال برگزاری می باشد.  

 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15590
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب