26 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/12/03 - 15:00
  • تعداد بازدید خبر : 1228
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران: گردش مدیریتی نشان دهنده پویایی سازمان است+تصویر

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در آیین معارفه سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بیان کرد: گردش مدیریتی در هر سازمان نشان دهنده پویایی آن است و هر سازمانی باید توجه ویژ‌ ای به استفاده از خرد جمعی همه نیروها داشته باشد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در آیین معارفه سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بیان کرد: گردش مدیریتی در هر سازمان نشان دهنده پویایی آن است و هر سازمانی باید توجه ویژ‌ ای به استفاده از خرد جمعی همه نیروها داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در آیین معارفه سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در شیراز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از زحمات مدیرعامل سابق این شرکت با بیان اینکه مهندس علی منتصری، سرپرست جدید این شرکت از نیروهای برجسته و باسابقه است، خواستار همکاری با ایشان برای پیشبرد برنامه‌های تحولی در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی شد.

مهندس علی منتصری، سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز در این مراسم  از حسن اعتماد مدیرعامل مناطق شرکت نفت مرکزی ایران در واگذاری این مسئولیت  خطیر تقدیر کرد و با اشاره به اولویت‌ برنامه‌های پیش‌بینی شده از جمله نیروی انسانی، ایمنی تاسیسات و محیط زیست است، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا اخلاق مداری، شایسته سالاری، اهمیت ویژه به همکاران مناطق عملیاتی و خانواده‌های آنها، تولید، بهره برداری، عملیات، صیانت از مخازن و تاسیسات، توجه به بخش بالادست و پایین دست و برنامه ریزی صحیح برای ثبیت و تداوم و افزایش تولید در دوره جدید مدیریت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی سرلوحه کار قرار گیرد.

وی حمایت از تولید داخلی و شرکت‌های دانش بنیان، تداوم چابک سازی و اصلاح فرآیندهای سازمانی، کاهش پروسه‌های اداری، فسادستیزی، عدالت محوری و احترام به قوانین را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در ادامه این مراسم ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید این شرکت، تولید گاز فراتر از تعهد تکلیفی در زمستان امسال را یکی از اقدامات مطلوب شرکت زاگرس جنوبی ذکر کرد و افزود: دستیابی به این امر مهم  بدون حتی یک روز قطعی گاز محقق و موجب سربلندی  شرکت نفت مناطق مرکزی ایران شد.

دکتر سید ابوالحسن محمدی؛ افزایش ١٠٣ درصدی تولید تکلیفی، تحول در بخش خدمات پشتیبانی، راه‌اندازی باشگاه ورزشی زاگرس جنوبی، تبدیل وضعیت ایثارگران، پیشرفت مرکز آموزش و افزایش چاههای میادین گاز با همکاری گروه مهندسی ساختمان را از دیگر اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته برشمرد.

 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15579
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب