10 فروردین 1403
مهار تورم, رشد تولید
  • 1401/03/22 - 21:22
  • تعداد بازدید خبر : 1383
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد

همزمان با میلاد ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع)، مراسم تقدیر از 108 نفر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق، در مشهد مقدس برگزار شد.

همزمان با میلاد ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع)، مراسم تقدیر از 108 نفر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق، در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی همزمان با میلاد ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع)، مراسم تقدیر از 108 نفر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با حضور مهندس رجبی مدیر تولید و مهندس نیل درار مشاور و رئیس دفتر مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق و جمعی از بازنشستگان و خانواده های ایشان در مشهد مقدس برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای برنامه های شاد و طنزو ... همراه بود با اهداء لوح یادبود از بازنشستگان نفت و گاز شرق تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است، به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم جشن بازنشستگی، این مراسم در خرداد ماه 1401 در شب میلاد حضرت امام رضا (ع) برای آن دسنه از همکارانی که در سه سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند برگزار شد.

 

مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد مراسم تقدیر از بازنشستگان شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق برگزار شد
  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15075
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب