27 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/12/07 - 13:29
  • تعداد بازدید خبر : 1121
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم گرامیداشت روزمهندس با حضور مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد

به منظور گرامیداشت پنجم اسفند زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با حضور در جمع مجموعه مدیریت امور فنی ، این روز را به مهندسان شرکت تبریک گفت.

به منظور گرامیداشت پنجم اسفند زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با حضور در جمع مجموعه مدیریت امور فنی ، این روز را به مهندسان شرکت تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران؛ در این نشست صمیمی که روز شنبه (6 اسفند 1401) برگزار شد ، مهندس مهدی حیدری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، در رابطه با پاسداشت روز مهندس اظهار داشت : به ثمرنشستن رسالت بزرگ نفت مناطق مرکزی ایران در عرصه تولید، توسعه میدان های نفت و گاز  و ذخیره سازی گاز طبیعی همواره بر دوش مهندسان توانمند و خلاق این شرکت بوده که در پهنه بیکران ایران اسلامی و در شرایط سخت آب و هوایی مشغول فعالیت هستند و این فرصتی نیکو برای پاسداشت زحمات آنهاست.

وی افزود: مهندسان بارقه های خلاقیت و  جوشش فکر خود را از قادری متعال به ارث برده اند که نظام خلقت را بر پایه تفکر ، تعمق و ساختاری به غایت علمی و مهندسی آفریده است و افرادی که شغل مهندسی را انتخاب نموده اند با الهام از این چشمه های جوشان و لایزال در پی ساخت و زیستی بهتر برای انسانها هستند و  خدمت و رفاه و آسایش خلق برترین دغدغه آنها به شمار می آید .

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به نقش و جایگاه مدیریت  امور فنی در شرکت تصریح کرد : مدیریت امور فنی از مهمترین بازوهای  شرکت های تولیدی نفت و گاز محسوب می شود و باید یادآور شد که همه امور حول محور این مدیریت مهم وکلیدی پیگیری و اجرایی می شود.

بر اساس این گزارش ، در این نشست همچنین مهندس سید محمود میرباقری سرپرست مدیریت امور فنی و دکتر ایمان نعمت الهی مشاور و دستیار مدیرعامل  ضمن تبریک این روز به همکاران مدیریت امور فنی ، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون مباحث مطرح شده  با همکاران این مدیریت پرداختند.

 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15583
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب