10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/14 - 14:04
  • تعداد بازدید خبر : 778
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مشاور وزیر نفت: فرزند آوری به عنوان امری ارزشی بایستی در محور کانون خانواده ها قرار گیرد

مریم مقدسی مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده در آیین جشن مزدوجین همکاران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، یکی از موضوعات مهم در بین زوج های جوان را بحث فرزندآوری دانست که بایستی به عنوان یک امر ارزشی در کانون توجه خانواده ها قرار گیرد.

 مریم مقدسی مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده در آیین جشن مزدوجین همکاران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ،  یکی از موضوعات مهم در بین زوج های جوان را بحث فرزندآوری دانست که بایستی به عنوان یک امر ارزشی در کانون توجه خانواده ها قرار گیرد.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مریم مقدسی مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جشن با شکوه در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس با تقدیر از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در رابطه با اهمیت مراکز مشاوره برای حل مشکلات زوجین جوان اظهار داشت : در سال های ابتدایی ازدواج امکان ایجاد چالش هایی بین زوجین هست که بهترین راه برای حل این چالش ها و تعارضات مراجعه به متخصصین حوزه خانواده است چرا که حل تعارض‌های زوجین به عنوان گره‌های ارتباطی بین زن و شوهر، نقشی کلیدی در زندگی ایفا می‌کنند.  

وی با اشاره به جایگاه بنیان خانواده در صنعت نفت ، بر همکاری با مراکز مشاوره برای ایجاد فضای پرنشاط برای خانواده کارکنان خبر داد و افزود : با توجه به اهمیت موضوع خانواده در صنعت نفت مراکز مشاوره ای نیز برای این امر پیش بینی شده است و لذا خانواده ها و به ویژه زوجین می توانند برای رسیدن به تفاهم و شادی در زندگی به این مراکز مراجعه و از خدمات آن بهره‌مند شوند.  

براساس این گزارش ، مشاور وزیر نفت همچنین از رویکرد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و حمایت ویژه مدیرعامل این شرکت مهندس حیدری در راستای ارج نهادن به مقام خانواده و ازدواج جوانان تقدیر و تشکر کرد و این اقدامات را بسیار حائز اهمیت دانست.

این گزارش می افزاید، آیین جشن مزدوجین همکاران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در سال های ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و به همت پایگاه بسیج ولی‌عصر( عج)  و در راستای منویات مقام معظم رهبری با هدف ترویج کرامت خانواده و قداست ازدواج  ، با حضور 70 زوج شاغل در این شرکت و شرکتهای تابعه به مدت سه روز در شهر مشهد مقدس و با میزبانی شایسته روابط عمومی برگزار شد .

 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 16004
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب