10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/25 - 19:52
  • تعداد بازدید خبر : 692
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور مدیر حسابرسی داخلی شرکت ملی نفت ایران انجام شد؛

نشست آموزشی کنترل های داخلی سازمان با رویکرد آشنایی با فرایندهای حسابرسی داخلی

نشست آموزشی کنترل های داخلی در سازمان با هدف آشنایی با فرآیندهای حسابرسی داخلی ویژه مدیران ارشد و روسای ستادی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با حضور مدیر حسابرسی داخلی شرکت ملی نفت ایران در ستاد این شرکت برگزار شد.

نشست آموزشی کنترل های داخلی در سازمان با هدف آشنایی با فرآیندهای حسابرسی داخلی  ویژه مدیران ارشد و روسای ستادی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران  با حضور مدیر حسابرسی داخلی شرکت ملی نفت ایران  در ستاد این شرکت  برگزار شد. 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران؛ در این نشست که امروز(چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه) برگزار شد، رضا مرادی حقیقت مدیر حسابرسی داخلی شرکت ملی نفت ایران با حضور مهندس مهدی حیدری مدیرعامل نفت مناطق مرکزی ایران و مدیران ارشد و روسای ستادی این شرکت به تشریح نقش و وظایف این مدیریت در شرکت های اصلی و تابعه پرداخت . همچنین  تعاریفی مرتبط با کنترل های داخلی و استانداردهای اجرایی آن را عنوان نموده و از حسابرسی داخلی بعنوان بازوی کمکی در امور جاری شرکت ها یاد کرد و گفت: مدیریت پیش گفته وظیفه دارد بررسی هایی  بی طرفانه و مستقل در خصوص عملیات اجرایی و فرآیندها و برررسی عملکرد مدیریت انجام دهد. 
 
مرادی حقیقت همچنین یادآور شد:  نقش حسابرسی داخلی این است که به مدیریت یک سازمان، منبع عینی اطلاعاتی در مورد خطرات سازمان، محیط کنترل، اثربخشی عملیاتی و انطباق با قوانین و مقررات قابل اجرا را ارائه دهد. 
 
در ادامه این جلسه، حاضرین با مطرح نمودن چالش ها، ریسک ها و موارد مهم در زمینه های راهبری و مدیریت مسائل مالی و عملیاتی بحث و تبادل نظر کردند.
 
  • گروه خبری : خبر,تصويري
  • کد خبر : 16024
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب