10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/17 - 11:54
  • تعداد بازدید خبر : 571
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نفت مناطق مرکزی پیشرو در حمایت از خانواده ها

آیین جشن ۵۵ زوج جوان شاغل در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و تابعه با ابلاغ پیام مهندس مهدی حیدری مدیرعامل این شرکت مبنی بر نفت مناطق مرکزی ایران دوستدار خانواده در مشهد مقدس برگزار شد.

آیین جشن ۵۵ زوج جوان شاغل در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و تابعه با ابلاغ پیام مهندس مهدی حیدری مدیرعامل این شرکت مبنی بر نفت مناطق مرکزی ایران دوستدار خانواده  در مشهد مقدس برگزار شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران؛ در این آیین مقدس که به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج)، روابط عمومی و مشاور  مدیرعامل در امور بانوان و خانواده ، به مدت 3 روز در مشهد مقدس برگزار شد، مشاورین محترم  وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حوزه بانوان و خانواده ،و مدیران عامل شرکت های تابعه حضور داشتند.
 
در این مراسم احمد یوسفوند سرپرست بازرسی و رسیدگی به شکایات و فرمانده پایگاه  بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به ایراد سخنرانی و ابلاغ پیام مدیرعامل این شرکت پرداخت و هدف از برگزاری این آیین را تبیین  منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  در راستای حمایت خانواده و تقدیس کرامت خانواده  عنوان کرد.
وی افزود: آیین پیش گفته با حمایت های مستمر مهندس مهدی حیدری و اقداماتی که در راستای تکریم خانواده و امر ازدواج در این شرکت برنامه ریزی و اجرایی شده برگزار گردیده که این خود بیانگر نقش حمایتگر نفت مناطق مرکزی ایران در امر تکریم خانواده می باشد.
 
یوسفوند برنامه ریزی و اجرای طرح ایجاد مهدکودک های همیار مادر مسلمان ، برنامه های معنوی با هدف گسترش فرهنگ مکتب سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دهه فجر، عملیاتی کردن طرح ارزشمند حافظان کل قرآن کریم ویژه فرزندان کارکنان با اختصاص کمک هزینه سفر عتبات عالیات  از مهم ترین اقدامات پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج)، شورای فرهنگی و حوزه امور بانوان مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در حمایت از خانواده مسلمان ایرانی برشمرد.
سرپرست پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) در پایان با اشاره به شعار نفت مناطق مرکزی ایران دوستدار خانواده از حمایت این شرکت در بحث فرزندآوری یادآور شد: از کارکنانی که در سال جاری صاحب فرزند شده اند با اهدا هدایای ویژه حمایت و قدردانی خواهد شد .
 
  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 16007
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب