31 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/11/12 - 14:58
  • تعداد بازدید خبر : 891
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نوزدهمین نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی در شهرستان سرخس آغاز به کار کرد+تصویر

به مناسبت دهه مبارک فجر، نوزدهمین نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در شهرستان سرخس با محوریت مباحث تربیتی، خانواده، کودک و نوجوان آغاز به کار کرد.


به مناسبت دهه مبارک فجر، نوزدهمین نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی  به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در شهرستان سرخس با محوریت مباحث تربیتی، خانواده، کودک و نوجوان آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در آیین افتتاح این رویداد بزرگ فرهنگی امام جمعه، فرماندار، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق، مشاورمدیرعامل و سرپرست روابط عمومی و سرپرست مدیریت امور فنی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مدیر ارتباطات آستان قدس رضوی و همچنین جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان سرخس حضور داشتند.

بر اساس این گزارش ، شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در راستای اشاعه فرهنگ کتابخوانی و بهره مندی کارکنان  و خانواده های محترم ایشان، تسهیلات ویژه ای جهت خرید کتاب در این نمایشگاه در نظر گرفته است.

این گزارش می افزاید:  نمایشگاه کتاب سال سرخس از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه  در محل مجموعه فرهنگی لاله واقع در مجتمع مسکونی شهید مهاجر با بیش از شش هزار عنوان کتاب از ناشران مطرح کشوری در زمینه های مختلف مذهبی، روانشناسی، کودک و نوجوان، تربیتی و تاریخی پذیرای علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15540
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب