16 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/20 - 19:58
  • تعداد بازدید خبر : 375
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
در جلسه مشترک مدیران پژوهش و فناوری و کالای نفت مطرح شد؛

ایجاد ارتباط سازنده بین صنعت و دانشگاه، دغدغه‌ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی

متن صوتی

ایجاد ارتباط سازنده بین صنعت و دانشگاه، دغدغه‌ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از مهمترین مباحثی بود که در جلسه مشترک مدیران پژوهش و فناوری و کالای نفت مطرح شد.

ایجاد ارتباط سازنده بین صنعت و دانشگاه، دغدغه‌ شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از مهمترین مباحثی بود که در جلسه مشترک مدیران پژوهش و فناوری و کالای نفت مطرح شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفت مناطق مرکزی ایران، مهندس علی منتصری مدیرعامل شرکت نفت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در جلسه‌ مشترک مدیران پژوهش و فناوری و کالای نفت که با حضور مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت و مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد، عنوان کرد: صنعت و دانشگاه دو بخش جدایی ناپذیر از یکدیگر بوده و ایجاد ارتباط سازنده بین این بخش‌ها، یکی از مهمترین ماموریت‌های شرکت زاگرس جنوبی است که در این راستا اقدامات مستمر در راستای تحقق آن همواره انجام شده است.
 
وی ضمن خیرمقدم و قدردانی از مدیران پژوهش و فن آوری شرکت ملی نفت، مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و هیأت همراه به جهت حضور در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت آباد و دغدغه مند بودن به موضوع پژوهش، خاطرنشان کرد: توجه جدی و عملی به مباحث پژوهشی با توجه به اینکه شرکت زاگرس جنوبی از تاسیسات ایستگاه تقویت فشار، مراکز جمع آوری، پالایشگاه، تاسیسات فرایندی و… برخوردار است، از ضروریات است و می‌تواند از دستاوردهای برگرفته شده از اقدامات علمی و پژوهشی، برای تولید ایمن و پایدار در این شرکت بهره برد.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در بخشی دیگری از سخنان خود، حذف فرآیند دشوار و طولانی تصویب طرح‌های پژوهشی را عنصری مثمرثمر در راستای افزایش فعالیت‌های پژوهشی دانست و عنوان کرد: افزایش رقابت سازنده بین دانشگاه‌ها برای انعقاد قراردادهای پژوهشی، با توجه به رویکرد مسئولیتهای اجتماعی و توجه ویژه به جوامع علمی محیط پیرامونی صنعت از مهمترین مولفه‌های اثربخش در حوزه فعالیتهای پژوهشی است.
 
منتصری همچنین حمایت از شرکت‌‌های دانش بنیان، توجه ویژه به ساخت بار اول و استفاده از فرصت‌های مطالعاتی و طرح‌های پژوهانه را نیز در این جلسه مورد تاکید قرار داد.
 
 
  • گروه خبری : خبر,تولیدی
  • کد خبر : 16064
کلمات کلیدی
  مسئول وب سایت
خبرنگار

مسئول وب سایت

تنظیمات قالب