09 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/17 - 10:03
  • تعداد بازدید خبر : 641
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر عامل شرکت نفت مرکزی در جلسه مشترک با مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران:

بستر همکاری گسترده شرکت نفت مناطق مرکزی با شرکت‌های فن‌آور فراهم است+تصویر

به گفته مدیرعامل شرکت نفت مرکزی ایران، درهای شرکت نفت مرکزی بر روی عموم شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاهها و پارک‌های فن آوری باز است و این همکاری‌ها بیشتر هم خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت نفت مرکزی ایران، درهای شرکت نفت مرکزی بر روی عموم شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاهها و پارک‌های فن آوری باز است و این همکاری‌ها بیشتر هم خواهد شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفت مناطق مرکزی ایران، مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در جلسه مشترک مدیران پژوهش، فناوری و کالای نفت به میزبانی این شرکت طی ۲ روز (چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ اسفند) و در  شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور میدانی مدیر پژوهش و فن آوری شرکت ملی نفت در منطقه عملیاتی سروستان، تاکید کرد: بررسی میدانی موجب تسریع روند بررسی پروژه‌های موجود در شرکت‌های بهره بردار و بررسی ایده‌ها، خلاقیت‌های همکاران  و ایجاد انگیره در آنها خواهد شد. 
 
وی در این جلسه که با حضور هیات مدیره  و مدیران ستادی و عملیاتی نفت مرکزی و زاگرس جنوبی  برگزار شد، ضمن تاکید بر حمایت این شرکت از همه همکاران خلاق و خوش فکر، از زحمات مبتکرانه و خلاقانه تعدادی از این همکاران که موفق به تولید وسایل مختلف فنی و خدمات چاه شده بودند، تشکر کرد.
 
 در این نشست و در ادامه جلسات فنی و تخصصی آر آف پی های مرتبط با موضوعات پژوهشی زاگرس جنوبی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
 
لازم به ذکر است در حاشیه این نشست دکتر مطهری مدیر پژوهش و فن آوری شرکت ملی نفت، مهندس حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهندس قنبری مدیر پشتیبانی ساخت و تامین کالای  شرکت ملی نفت ایران ، مهندس منتصری مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با همراهی سایر مدیران و هیات مدیره نفت مرکزی و زاگرس جنوبی از واحد بهره برداری سروستان شرکت زاگرس جنوبی بازدید کردند.
 
  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 16058
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

تنظیمات قالب