22 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/07 - 10:01
  • تعداد بازدید خبر : 566
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

تولید مستمر در شرایط ایمن محقق می‌شود

متن صوتی

دستیابی به تولید مستمر در شرایط ایمن و رعایت حوزه های پنجگانه HSE ، پدافند غیر عامل و کمیته بحران قابل دسترسی و تحقق است .

دستیابی به تولید مستمر در شرایط ایمن و رعایت حوزه های پنجگانه HSE ، پدافند غیر عامل و کمیته بحران قابل دسترسی و تحقق است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس آرش قشقایی رئیس HSE این شرکت در رابطه با اهداف و انتظارات برگزاری هشتمین گردهمایی تخصصی روسای HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران ، اظهار داشت : هدف از این همایش بیان و اشتراک دیدگاه شرکتها در رابطه با غلبه بر چالشهای موجود در صنعت نفت در پنج حوزه سلامت ، ایمنی ، محیط زیست ، پدافند غیرعامل و کمیته بحران به منظور  رسیدن به تولید مستمر در شرایط ایمن تعریف شده است.

وی افزود : در این همایش دو روزه ، شرکتهای تابعه ملی نفت ایران بنا به ماهیت  ، ساختار و ماموریت سازمانی و جغرافیای حوزه کاری خود به بیان چالشها و کمبودهای  خود در بخش HSE می پردازند و با تشریک مساعی و استفاده از ظرفیت های خود و همچنین با بهره گیری  از توانمندی شرکتهای دانش بنیان برای رفع مشکلات،  برنامه ریزی و اقدام لازم را به عمل می آورند.

مهندس قشقایی اولویت و نگاه HSE  را تمرکز بر اقدامات کنترلی و پیشگیرانه برشمرد و تصریح کرد:اولویت در تمام مراحل اعم از طراحی ، اجرا و راه اندازی تا بهره برداری رعایت دو گام اقدامات پیشگیرانه و اقدامات واکنشی خلاصه می‌شود .این اقدامات به منظور کاهش اثرات حادثه در راستای نیل به اهداف حذف تهدیدات ، جایگزینی ، کنترل های مهندسی و کنترل های مدیریتی هدف‌گذاری شده است.

  • گروه خبری : خبر,تولیدی
  • کد خبر : 15947
کلمات کلیدی
  مسئول وب سایت
خبرنگار

مسئول وب سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب