09 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/20 - 13:50
  • تعداد بازدید خبر : 539
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
مشاور وزیر نفت در امور بانوان و خانواده:

جامعه با تکریم و ارتقا جایگاه زنان سالم می شود

متن صوتی

مشاور وزیر نفت در امور بانوان و خانواده صنعت نفت در مراسم بزرگداشت مقام مادر و رورز زن با اشاره به این مهم که روز زن فرصتی است تا به نقش بسیار مهم و بی بدلیل زنان در توسعه و پیشرفت جامعه اشاره و تقدیر کنیم گفت:زنان به عنوان یک نیروی انسانی ارزشمند نقش‌ بسیار مهمی در صنعت نفت دارند. آنها با تلاش و استعدادهای خود، به پیشرفت و توسعه این صنعت کمک بسیار کرده است.

مشاور وزیر نفت در امور بانوان و خانواده صنعت نفت در مراسم بزرگداشت مقام مادر و رورز زن  با اشاره به این مهم که روز زن فرصتی است تا به نقش بسیار مهم و بی بدلیل زنان در توسعه و پیشرفت جامعه اشاره و تقدیر کنیم گفت:زنان به عنوان یک نیروی انسانی ارزشمند نقش‌ بسیار مهمی در صنعت نفت دارند. آنها با تلاش و استعدادهای خود، به پیشرفت و توسعه این صنعت کمک بسیار کرده است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران؛ مریم مقدسی در این مراسم که جمع زیادی از بانوان شاغل این شرکت حضور داشتند با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اولویت نقش زنان را نقش مادری و همسری بیان کردند و افزود: بانوان علاوه بر ایفای نقش های مادری و همسری در کمال درایت، تعهد و تخصص در جامعه حضوری فعال و مثمرثمر در  مسئولیت های اجتماعی دارند.

وی از نقش مهم بانوان در تربیت نسل آینده ساز کشور سخن گفت و افزود: نگاه به زن در جامعه امروزی از همه دوران ها بیشتر است چرا که ما شاهد حضور زنان متخصص، هنرمند و پژوهشگری هستیم که در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حضور فعال دارند.

وی یادآور شد: ما در امور زنان و خانواده وزارت نفت اقدامات موثری را انجام دادیم و همچنین پیگیر مطالبات همکاران خانم (مزایای رفاهی، مهدکودک و دورکاری مادران باردار) هستیم.

مشاور وزیر نفت در امور بانوان و خانواده صنعت نفت در پایان به اهمیت حضور زنان در انتخابات پیش رو اشاره داشت و نقش ایشان را در این امر مهم الزامی دانست و از مدعوین به عنوان شهروندان فعال و مسئول در جامعه خواست که در تصمیم گیری های سیاسی و اجتماعی حضور فعال داشته باشند.
 
مقدسی همچنین از مدیر عامل ، مدیر منابع انسانی ، مشاور امور بانوان و خانواده و نیز کلیه عواملی که در برگزاری این مراسم تلاش نموده بودند تشکر و قدردانی نمود .

 

  • گروه خبری : خبر,تولیدی
  • کد خبر : 15965
کلمات کلیدی
  مسئول وب سایت
خبرنگار

مسئول وب سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب