09 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/17 - 09:28
  • تعداد بازدید خبر : 374
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران در بازدید و نشست مشترک در شرکت نفت مرکزی ، اعلام کرد:

شرکت ملی نفت ایران در صدر حمایت از بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور

به گفته مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، رتبه نخست در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در کشور را دارد.

به گفته مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، رتبه نخست در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در کشور را دارد. 
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفت مناطق مرکزی ایران، دکتر سید مهدیا مطهری مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران در جلسه مشترک مدیران پژوهش، فناوری و کالای نفت و شورای پورتفولیوی مدیریت پژوهش و فناوری که به میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران طی ۲ روز (چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ اسفند) در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت آباد برگزار گردید ضمن بررسی میدانی موارد پژوهشی و فناورانه شرکت نفت مرکزی اعلام نمود که با توجه به پتانسیل و عملکرد خوب همکاران در بخش های مختلف شرکت نفت مرکزی علی الخصوص زاگرس جنوبی اعلام آمادگی نمود که با حضور میدانی در شرکت های زیر مجموعه نفت مرکزی از نزدیک موارد پژوهشی و فناورانه بررسی و تایید خواهد شد.، 
 
وی هدف از برگزاری چنین جلساتی را افزایش سرعت کار در فرآیندهای پژوهشی و فناورانه ذکر و تاکید کرد: استراتژی‌های شرکت ملی نفت ایران در حوزه پژوهش و فناوری توسط مدیرعامل محترم تبیین شده و پایلوت‌های میدانی فناورانه، محور این استراتژی‌هاست. 
 
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران افزود، با حضور میدانی در مناطق عملیاتی به دنبال یکپارچه سازی عمودی هستیم. به عبارت دیگر، ذیربطان از ستاد شرکت ملی نفت و ستاد نفت مرکزی و همکاران منطقه عملیاتی دور یک میز جمع می شوند و پیشنهادات پژوهشی و فناورانه را ارزیابی می کنند. در این حالت، سرعت تصمیم گیری به شکل قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه نتیجه محوری برای ما الزام است، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات ما عدم تعریف صحیح مسئله است و تصور می‌شود صرفا وقت گذاشتن روی انجام یک پروژه خیلی اهمیت دارد در حالی که تعریف درست مساله، نیمی از کار را جلو می‌برد. 
 
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران همچنین پروژه های فرصت مطالعاتی و پژوهانه را ظرفیت مناسبی برای تعریف صحیح مسایل دانست که پژوهشگران و اساتید دانشگاه می‌توانند از طریق این نوع پروژه ها، مشارکت فعالی در پروژه های پژوهش و فناوری داشته باشند.
 
  • گروه خبری : خبر,تولیدی
  • کد خبر : 16057
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

تنظیمات قالب