09 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/12/13 - 08:52
  • تعداد بازدید خبر : 626
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

پنجمین نشست راهبردی زنان متخصص صنعت نفت به میزبانی نفت مناطق مرکزی ایران برگزار شد

پنجمین نشست راهبردی زنان متخصص صنعت نفت با رویکرد کالا (تامین و پشتیبانی) و فنی (آزمایشگاه های شیمیایی و مطالعه ایزوتوپ میدان شانول) به میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از شرکت های تابعه در شیراز برگزار شد.

پنجمین نشست راهبردی زنان متخصص صنعت نفت با رویکرد کالا (تامین و پشتیبانی) و فنی (آزمایشگاه های شیمیایی و مطالعه ایزوتوپ میدان شانول) به میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از شرکت های تابعه در شیراز برگزار شد. 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران؛ در این نشست که با حضور مهندس علی منتصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، خدیجه گودرزی مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور زنان و خانواده، سمیه کلانتری مشاور مدیرعامل نفت مناطق مرکزی ایران در امور زنان و خانواده، مدیران ارشد و مشاور مدیرعامل نفت و گاز زاگرس جنوبی در امور زنان و خانواده حضور داشتند پنل تخصصی تامین و پشتیبانی کالا در حوزه نفت و گاز توسط ۳ تن از بانوان این شرکت ارائه شد. 
 
در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز  زاگرس جنوبی ضمن خیر مقدم با اشاره به جایگاه ارزشمند بانوان در زاگرس جنوبی گفت: بانوان توانمند این شرکت دوشادوش سایر کارکنان نقش بی بدیلی را در راهبری و تولید پایدار نفت و گاز بر عهده دارند. 
 
مهندس علی منتصری شایسته سالاری را در انتخاب بانوان توانمند در این شرکت در کسب جایگاه و عناوین شغلی مهم، ستود و تصریح کرد: حضور بیش از ۱۰۰ زن شاغل در زمینه های شغلی  زاگرس جنوبی موید این حرف است و ما همیشه سعی مان بر این بوده تا از بانوان این شرکت برای تصدی سمت های کلیدی حمایت همه جانبه داشته باشیم. 
 
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در پایان از مقاومت و صبر بعنوان دو بازوی قدرتمند در رشد و بالندگی بانوان یاد کرد و از نقش همسری، تربیت فرزند، مدیریت محیط خانه جهت شکوفایی فرزندان به موازات فعالیت در عرصه های مختلف را از توانایی های بانوان ایرانی در احراز دو صفت یادشده عنوان کرد. 
 
در ادامه، مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت ملی نفت ایران در امور زنان و خانواده به سخنرانی پیرامون اهداف شکل گیری شبکه راهبردی زنان متخصص صنعت نفت پرداخت. 
 
خدیجه گودرزی انعکاس تلاش ها، توان، تخصص و مهارت بانوان شاغل را از مهمترین اهداف تشکیل این شبکه تخصصی عنوان کرد و افزود: بخشی از بالندگی کشور مرهون وجود نیروهای متخصص در وزارت نفت هست که با حضور توانمند مردان و زنان متخصص و متعهد که با هم افزایی و همدلی باعث شده اند تا وزارت نفت وزارت وزین و پیشران اقتصادی میهن اسلامی مان باشد. 
 
مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور زنان و خانواده، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران را جزو شرکت های پیشران در عرصه تولید پایدار نفت و‌ گاز و فعال در حوزه شبکه راهبری زنان متخصص صنعت نفت عنوان کرد و در همین راستا از زحمات مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و مجموعه مدیریت عامل و دست اندرکاران این نشست در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در فراهم نمودن بستر رشد و بالندگی بانوان متخصص و همچنین تحقق شایسته سالاری در انتصابات، تشکر و قدردانی کرد. 
 
در این نشست، سه میز تخصصی با موضوعات گزارش عملکرد از یکسال جاری تدارکات کالا با برنامه ریزی اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت زنجیره تامین کالا،مهندسی معکوس قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، ساخت داخل و تولید بار اول، تولید قطعات و همکاری با سازندگان داخلی، معرفی آزمایشگاه های زاگرس جنوبی و کاربردهای علم ژئوشیمی و شناسایی ایزوتوپ ها در مطالعه موردی مخازن گازی با ارائه مطالعات مخزن شانول در شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی توسط خانم ها مهتاب رحیمی صدر، رئیس تدارکات کالا، نوشین معروفی رییس آزمایشگاه ها و آمنه اوجی کارشناسی ارشد اداره مهندسی عملیات مخازن بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ارائه شد.
 
در ادامه برگزاری نشست شبکه راهبردی زنان متخصص صنعت نفت، رقیه فقیه احمدی مشاور مدیرعامل بهره برداری زاگرس جنوبی در امور زنان و خانواده گزارشی از عملکرد این امور که در سال جاری در ستاد و مناطق عملیاتی تحت پوشش این شرکت انجام شده ارائه داد.
 
در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از تلاش های ارائه دهندگان پنل های تخصصی، تقدیر بعمل آمد. 
 
در پنجمین نشست راهبردی زنان متخصص صنعت نفت که به مدت یک روز به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و‌ گاز زاگرس جنوبی در شیراز برگزار شد بانوان متخصصی از شرکت های ملی نفت ایران، نفت مناطق مرکزی ایران، ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیریت و پشتیبانی ساخت و تامین کالای ملی نفت ایران، ملی حفاری، پایانه های نفتی، پارس جنوبی و شرکت های بهره برداری گچساران، آغاجاری و مسجدسلیمان حضور داشتند.
 
  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 16052
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

تنظیمات قالب