09 فروردین 1403
مهار تورم, رشد تولید
  • 1401/03/07 - 14:17
  • تعداد بازدید خبر : 1215

سرعت‌بخشی تعمیرات اساسی نفت مناطق مرکزی برای ذخیره‌سازی گاز در فصل سرما/فیلم

مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت مناطق نفت مرکزی ایران از سرعت‌بخشی به تعمیرات اساسی برای جلوگیری از قطع گاز در زمستان خبر داد.

 

مدیرعامل شرکت مناطق نفت مرکزی ایران از سرعت‌بخشی به تعمیرات اساسی برای جلوگیری از قطع گاز در زمستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درباره ذخیره‌سازی گاز در ایام سرد سال گفت: شرکت نفت‌ مناطق مرکزی ایران در گستره بیش از ۱۶ استان کشور، به‌منظور مأموریت ویژه تولید نفت و گاز کشور، سرعت‌بخشی تعمیرات اساسی برای ذخیره‌سازی گاز در فصل سرما را در بخش خشکی به‌عهده دارد، از این رو برای تداوم گازرسانی روند کار در این مناطق را تغییر داده است.

وی با اشاره به حفظ تولید پایدار در طول سال ادامه داد: توسعه میدان‌های گازی مناطق مرکزی ایران اولویت ما در این شرکت بوده و بر همین اساس نزدیک به ۱۷ میدان گازی از مرحله تفاهم‌نامه به مرحله قرارداد رسیده است.

مدیرعامل شرکت مناطق نفت مرکزی ایران با موفق خواندن پروژه‌های ذخیره‌سازی گاز در سراجه قم گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما، تلاش برای همکاری‌های بیشتر در زمینه‌ ذخیره‌سازی گاز است، از این رو شرکت ملی نفت ایران با مأموریت ویژه به شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در بحث بالادستی ما را مکلف به توسعه پروژه‌های ذخیره‌سازی کرده است.

حیدری با تأکید بر نگهداشت تولید در کنار ذخیره‌سازی تصریح کرد: از این رو تلاش می‌کنیم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان صنعت نفت برای کوتاه کردن زمان تعمیرات اساسی‌، بازه زمانی بیشتری را برای تزریق گاز در میدان‌های نیازمند به ذخیره‌سازی گاز برای فصل سرما، اختصاص دهیم.

کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب